Har I set på hvor det går galt?
Har I besøgende men køber de ikke noget?
Kigger de på produkterne men lægger de dem ikke i indkøbskurven?
Lægger de besøgende varer i indkøbskurven men køber de ikke?
Når jeg tager dette op er det fordi at hvis der er noget der stopper kunderne på hjemmesiden, så hjælper det ikke hvis I bruger en formue på annoncering på Google, Facebook eller andre sociale medier.
Jeg plejer at tegne en salgstragt for vores kunder, hvor vi starter med at hælde alle dem kunden kommer i kontakt med i, og tuden er dem der bliver til en kunde. Hvis vi bare kan øge antallet der går videre i hvert trin, bliver det til rigtigt mange kunder.
Jeg må indrømme at jeg synes at Cookie har en pointe ang. priserne. Jeg nævner det fordi der har været mange advarsler mod fup hjemmesider, hvor man har kunnet købe mærkevarer til 25% - 50% af normalprisen.
Faktisk har vi selv haft en kunde der oplevede. Han lukkede en hjemmeside ned han ikke længere havde brug og opsagde domænet. Kort tid efter var domænet aktivt og man kunne købe kopivarer til næste ingen penge.
En anden ide at gøre siden mere personlig. Optag for eksempel en video til forsiden hvor du fortæller hvorfor I kan sælge varen til halv pris.
Det var lige hvad jeg komme på. Jeg håber det hjælper dig videre