Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nye hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 24. Aug 19
Indlæg ialt: 22
Fra  Nutritionzone Danmark Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksættere
Jeg har fået skiftet hjemmesidepartner, og det betyder at jeg arbejder på at få en hel hjemmeside op og køre. Jeg kunne rigtig godt tænke mig, hvis i vil komme med noget feedback, da det jo altid kan bruges til udviklingen, og hvis der måske er noget jeg har overset. Hjemmesiden hedder: Nutritionzone.dk. Den er lukket med kode som er: 20941918. Koden er sat på da lanceringen ikke er klar. På forhånd tak, fordi i har taget jer tid, til og give en anmeldelse! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil det jo være rart at vide hvor langt I er i projektet? For jeg kan se MANGE ting der kan rettes op på allerede nu.

Fra Odense
Tilmeldt 24. Aug 19
Indlæg ialt: 22
Fra  Nutritionzone Danmark Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim. Dejligt du har skrevet en anmeldelse! Kan du muligvis beskrive nogen af dem? Så ville det være dejligt :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

- Jeres SEO er helt hen i vejret - der er nok at gå i gang med allerede der.
- Ingen beskrivelser på flere af Jeres produkter .
- Underlig "Tekst" hen over flere af billederne.
- Ingen link på Jeres telefonnummer og mailadresser.
- Bruger I ikke Google Analytics til sporing?
- Er der ikke moms på Jeres produkter?
- Utydelig pris på produkterne.
- Mangler tydelig SPAR SÅ OG SÅ MEGET.
- Ingen sticky menu.

Jeg er sikker på at der er meget andet... mange timers arbejde i den side endnu.

Fra Odense
Tilmeldt 24. Aug 19
Indlæg ialt: 22
Fra  Nutritionzone Danmark Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Kim.

Super du giver detaljer for det. Du har helt ret i der skal bruges meget tid endnu, jeg arbejder også på den næsten hverdag. Vi vil lige kontakte vores udbyder angående SEO, sticky menu, og 'SPAR' funktionen. Jeg vil fokusere ekstra meget på de punkter du har skrevet :-)

- Simon 

Fra Skævinge
Tilmeldt 25. Nov 19
Indlæg ialt: 9
Fra  SoMeManager.dk Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Simon

Som Kim skriver, kan man godt se, at der meget arbejde endnu, der skal gøres, inden du er helt i mål. Jeg syntes dog, at du er på rette vej. Der er altid meget at se til, når man skal lounge en ny hjemmeside. Hvis du har brug for hjælp, til de sociale medier, står jeg meget gerne til rådighed. Hvis du ikke allerede er i gang, opretter vi både Facebook og Instagram Business kontoer, ganske gratis.send en pm, hvis dette har interesse.

Vh
Tim
Ejer SoMemanager.dk
Fra Odense
Tilmeldt 24. Aug 19
Indlæg ialt: 22
Fra  Nutritionzone Danmark Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim. Jeg er glad for at høre, at det går den rigtige vej. Du har helt ret i at der er meget tid bag hjemmesiden. Jeg har oprettet diverse businesskontoer, så det bliver ikke nødvendigt. Men jeg vil gerne takke mange gange for tilbuddet :)

Fra Skævinge
Tilmeldt 25. Nov 19
Indlæg ialt: 9
Fra  SoMeManager.dk Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Simon

Ok, jeg kunne bare ikke lige finde noget, du linker i hverfald ikke fra webshoppen, så det kunne være en start:)

Jeg stiller mig gerne til rådighed, hvis du har bruge for sparring, i forhold til dine SoMe kanaler. Du finder min direkte mail, under min profil.

VH
Tim
Ejer SoMeManager.dk
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)