Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Fra  M&S Marketing I/S Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :-) 

I forbindelse med min eksamen i Digital Marketing Strategy and Technology er jeg i gang med at analysere https://www.rkmatch.dk i forhold til UX Design og SEO.

Derfor vil jeg gerne have jeres feedback på sitet. Er der noget, der mangler, noget som kunne forbedres eller anden feedback i forhold til brugervenlighed m.v.?

De bedste hilsner

Katja

Fra Hvalsø
Tilmeldt 11. Jun 19
Indlæg ialt: 28
Fra  Vektropol Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katja,

Ift. designet, så synes jeg der kan gøres meget for at forbedre det:

- Farvevalget er kedeligt - især den grå baggrund ved afsnittet "Derfor skal du vælge RK Match". 
- 3 billeder lige efter hinanden i starten virker overrumplende. Der skal brydes på en eller anden måde.
- Valget af skrifttype til overskrifter er også en anelse kedeligt, og der er relativt store udfordringer med skriftstørrelser på mobil. Der er overskrifterne meget store.
- Overall synes jeg at designet virker "billigt" og alt for hurtigt lavet. Den gik nok for 5 år siden, men ikke i dag.


SEO:

- Billederne på den relativt lille hjemmeside fylder 24,6 MB! Det er voldsomt...
- Udover det er siden rimelig godt sat op ift. SEO

Så, kort fortalt; UX er der ikke så meget af, men SEO er fint, hvis man optimerer billederne (meget).

Håber det kunne bruges :-)

Visuel branding til virksomheder :: Vektropol :: Webdesign, logodesign, visuel identitet m.v.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)