Kære Aminoer, |
Du kan presse opdateringerne igennem ved brug af Google Search Condole
Kære Aminoer, |
Du kan presse opdateringerne igennem ved brug af Google Search Condole |
Tak for svar Kim. På baggrund af dit svar fandt jeg denne super brugbare guide (hvis andre render ind i det samme problem). |
Se at få lavet en sitemap.xml fil du tilmelder Google Search Console, derefter kan du hver gang du laver en ny side sætte Google i gang med at indekserer den. |
Jeg har submitted sitemap. Så nu spørger jeg igen - hvor lang tid går der før google fanger mine opdateringer? |
Nogle timer hvis du er heldige, nogle uger hvis du er uheldig. Men noget andet er hvornår Google ser det, til at det har udnyttet sig fulde potentiale - der snakker om om 3-6 måneder. |
Jeg har skrevet en guide til, hvordan du beder Google crawle din hjemmeside hurtigt. https://tekstfokus.dk/faa-vist-din-hjemmeside-paa-google-som-du-vil |
Jeg vil klart anbefale dig hurtigst muligt at få uploadet et sitemap - Sørg for at opdatere dine sider dagligt, så burde Google komme hurtigere forbi. Desuden hjælper det også hvis du sætter gang i noget linkbuilding. Held og lykke med det :-) |
DK's BILLIGSTE lyddæmpendeplader og akustikbilleder på BoligAkustik.
Det er også en rigtig god idé at få en blog på hjemmesiden. Google kan lide, der sker noget nyt på en hjemmeside. Min hjemmeside steg fx over hundrede pladser på et vigtigt søgeord, da jeg begyndte at blogge en eller to gange om måneden og bygge links nu og da. |