Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor med kendskab til Amazon.com FBA

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg leder efter en revisor, som har kendskab til Amazon.com FBA. Jeg vil gerne oprette et nyt produktionsselskab i Danmark og/eller USA til salg af produkter på Amazons amerikanske marked.

Nogen der kan hjælpe?

De bedste hilsner,

Jimmy

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var mange spørgsmål - dels Amazon FBA og så produktionsselskab i enten dk eller USA - Jeg ville ofre en af de 4 store selskaber helt enkelt og ikke satse på anvisninger her MEN  - det kan sagtens tænkes, at du skyder over målet, for det er ikke spor let, det du vil - så uanset hvad - se til at lave markedsplan og test dit produkt mod de mange der måske allerede er på det marked

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, John

Produktionsselskabet i Danmark og et LLC i USA er rimelige lette at få oprettet, og det ser jeg som det mindste problem. Et større problem er, om der vil være en dobbelt beskatning og hvordan den evt. kan minimeres - såfremt jeg opretter et dansk produktionsselskab som ejer et LLC i Amerika, der varetager alle aktiviteter i forbindelse med produktion, import og salg på det amerikanske marked.

Men jeg må nok begynde at ringe rundt for at finde en revisor med denne viden :-)

De bedste hilsner,

Jimmy

Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er enig med John! :) 

Invester i at få den rigtige rådgiver fra start. Jeg er selv "vokset" op i PwC og ved de har en knaldhamrende dygtig transfer pricing afdeling som altid er frisk på at mødes. 

Selvom de selvfølgelig koster noget mere, så er det en god investering ifht. at få det helt rigtige setup. 

USA har nogle ret strenge skatteregler hvis man ikke får det sat rigtigt op, og Ja så som du siger ender du med en dobbeltbeskatning. 

Venlig hilsen

Mathias

Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mathias,

Jeg har ikke nogle problemer med at betale hvad det koster, og vil gerne investere i det rette setup fra start. Hellere det end at få problemer senere. Jeg er blevet kontaktet af PwC og vil se om vi kan finde ud af noget. Ellers må jeg søge videre :-)

De bedste hilsner,

Jimmy

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)