Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Success, hvad nu?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Beslutningen er nu taget, at sælge min success virksomhed men hvordan pokker gør jeg lige det!

Jeg har siden 2014 haft et web bureau og har formået at bevarer mange af mine første kunder.
Min hverdag har altid været fyldt med passion og energi men de sidste 6 måneder har passionen bare ikke været der.
Jeg har i dag en god stabil forretning men med mere energi ville den være endnu bedre, ja faktisk stoppede jeg selv vægsten af virksomheden da alt kom til at gå op i arbejde.
Der skal nye kræfter til må jeg indse og med mine drømme andre steder er det ikke smart at fortsætte.

Virksomheden har i dag 3 ansatte, god stabil indkomst og ved siden af en stabil passiv indkomst.

Nok om det og nu til mine spørgsmål.

Jeg bor i udlandet og virksomheden kan kan drives hvor som helst så længe der er godt internet og telefonforbindelse.
Alle kunder er dansk så det skal være en dansker på pinden.
Alt er naturligvis fuld lovligt med udenlandsk virksomhed bag.
Den ideelle køber ville være en dansker som er bosat i udlandet da virksomheden er bygget op efter frihed til at vælge hvor man bor.

Der finde masse af steder at sætte virksomheden til at hvor den bedste nok er saxis.dk men når nu virksomheden er i udlandet er det klart jeg hiver meget mere løn hjem end hvis den var i DK.
Er det overhovedet muligt at finde køber som ønsker at rejse?

Næste, omsætningen er den største men det er skatten og lønnen heller ikke så når alt er regnet sammen er overskuddet meget større end hvis virksomheden lå i DK med 3 ansatte.
Hvordan forklare jeg det i en annonce når nu jeg egentlig leder efter en som ønsker at drive virksomheden videre fra udlandet.

Sidst, Jeg står selv for support og kundeservice og har altid syntes det var vigtigt.
Ved en ny mand/kvinde på, vil der være en overgangsperiode hvor ny ejer skal lære at kende kunderne samt kunderne skal have følelsen af at de ikke bliver sluppet.
Hvordan gør man bedst det? og hvad er en normal overgangsperiode hvor målet er at det skal kører smertefrit for alle?
Fra Remote
Tilmeldt 4. Jun 19
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det! 

Jeg arbejder selv remote fra Asien som selvstændig, og din succes er jo drømmen :-)

Jeg er desværre ikke i en økonomisk situation til at købe, men ønsker dig held og lykke! 

Tilmeldt 17. Nov 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Cecillie.

Hvor i Asien er du?
Selv hopper jeg meget rundt.

Der er mange dansker men ikke mange man møder med virksomhed, de fleste har en arbejdsgiver i DK.
Ihvertfald på co-working steder :)
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Først og fremmest, stort tillykke med din succes det er sku sejt gået! :D 

Tænker da absolut at det vil være muligt at finde en køber som ønsker at rejse, og Saxis er klart et godt sted at sælge sin virksomhed. Derudover så ved jeg at der er en masse facebook sider hvor du også kan sælge din virksomhed, så der er rig mulighed for at det kan lade sige gøre :) 

Hvis det ender med at blive Saxis, så kan du få en billigere procentsats gennem [Andet sted - spam fjernet af moderator] hvilket kan ende ud med at blive mange penge i sidste ende.

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad omsætter du og hvad har resultat været i gennemsnit (inden din løn fratrækkes)?

Sidder de ansatte i Asien, og behøver du at coache?

Er du udelukkende interesseret i kontant betaling eller kan du også være interesseret i f.eks. revenueout?

OK med PM hvis du ikke vil skrive her.

Fra Remote
Tilmeldt 4. Jun 19
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-) 

Jeg hopper lidt mellem Thailand og Bali, men primært Bali nu. 

Hvor befinder du dig henne?

Jeg antager, at du gerne vil være anonym herinde, men skulle du have lyst til at connecte, så må du endelig sige til

/Cecilie

Tilmeldt 17. Nov 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en PB da vi hopper rundt i samme dele af verdenen.... Cecille :)

Tilmeldt 17. Nov 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Til alle som var så venlige at svarer.

Det er korrekt jeg gerne ville være anonym af flere grunde.

Jeg har fundet en løsning med flere hænder i virksomheden som giver plads til at mine drømme kan realiseres inde for denne virksomhed.
Eneste jeg mister er den måneds ferie jeg havde planlagt hvis jeg skulle sælge hehe

Men tak til jer for jeres tid :)
Fra Horsens
Tilmeldt 20. Nov 19
Indlæg ialt: 27
Fra  BoligAkustik Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Mega fedt! Sejt gået og godt arbejde.

Håber du finder den rigtige køber, hvis du mangler freelancere til at løse nogle af dine opgaver i ny og næ kan det være vi kan finde ud af et samarbejde.

DK's BILLIGSTE lyddæmpendeplader og akustikbilleder på BoligAkustik.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)