Jeg har selv boet på amager og synes generelt cafeerne har et "buzz", så der altid er lidt støj.
Jeg vil derfor foreslå dig at leje et decideret mødelokale. Det må kunne lade sig gøre på et af kontorhotellerne i kbh. Ellers vil jeg foreslå en cafe i et af universiteterne. KU eller måske DTU hvor jeg selv er fra.
Tænker hvis du ringer til dem - kontorhotellerne - så må du kunne leje det for et par timer for et eller andet beløb.
Hvor I landet søger du café til mødelokale? Afhængig af mødet, så synes jeg Mad og Kaffe er rigtig hyggeligt, og de har virkelig god mad. Der er også mulighed for at finde en afkro med ro.
Jeg har flere gange brugt Scandic Hotel i Glostrup. Det er meget sjældent at der sidder andre mennesker i café arealet hvis man undgår morgenmads- og frokosttiderne - og så har de god kaffe :-)
Book et mødelokale. Det er en rigtig dårlig ide, at holde forretningsmøder i det offentlige rum. Du ved ALDRIG, hvem der sidder ved bordet ved siden af og har lange ører.
Jeg tror en god mulighed kunne være Espresso House, dem kan du finde over det hele i København omegn. Der plejer ikke at være så meget larm, og mange mennesker kommer tit her for at arbejde med bærbare.