Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God cafe til møde søges!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg skal holde et møde med en samarbejdspartner, og søger en god cafe til at holde møde. Gerne noget, hvor der ikke er særlig meget støj
Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Caféen nede i det gamle posthus, der er ikke meget støj. Hvis du kommer i bil, så parker omme ved frisøren.

Tilmeldt 13. Nov 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Glemte at skrive, det helst skulle ligge i København eller omegn :-D Men tak for input
Tilmeldt 1. Jun 15
Indlæg ialt: 58
Fra  Lindahl Robotics Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har selv boet på amager og synes generelt cafeerne har et "buzz", så der altid er lidt støj.

Jeg vil derfor foreslå dig at leje et decideret mødelokale. Det må kunne lade sig gøre på et af kontorhotellerne i kbh. Ellers vil jeg foreslå en cafe i et af universiteterne. KU eller måske DTU hvor jeg selv er fra.

Tænker hvis du ringer til dem - kontorhotellerne - så må du kunne leje det for et par timer for et eller andet beløb.

Fra Valby
Tilmeldt 8. Oct 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor I landet søger du café til mødelokale? Afhængig af mødet, så synes jeg Mad og Kaffe er rigtig hyggeligt, og de har virkelig god mad. Der er også mulighed for at finde en afkro med ro. 

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henriette

Jeg har flere gange brugt Scandic Hotel i Glostrup. Det er meget sjældent at der sidder andre mennesker i café arealet hvis man undgår morgenmads- og frokosttiderne - og så har de god kaffe :-)

Vh Brian

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Book et mødelokale. Det er en rigtig dårlig ide, at holde forretningsmøder i det offentlige rum. Du ved ALDRIG, hvem der sidder ved bordet ved siden af og har lange ører.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 29. Nov 19
Indlæg ialt: 25
Fra  Trekantens Køreskole Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Lej da et mødelokale på et af kontorhotellerne eller hotellerne ;) Så sender du et godt signal.

Trekantens køreskole er en køreskole i Vejle

Fra Ishøj
Tilmeldt 12. Sep 19
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror en god mulighed kunne være Espresso House, dem kan du finde over det hele i København omegn. Der plejer ikke at være så meget larm, og mange mennesker kommer tit her for at arbejde med bærbare.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)