Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankforbindelse til nystartet ApS

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige snakket med en kunde som vi er ved at lave en online shop til.

Hun har fået lavet et ApS, og gået ned til sin sædvanlige bank for at oprette en konto til hendes ApS. Pris 4.800 kr. Jeg ringede til vores bank. Pris 3.900 kr. Jeg kontaktede en 3. bank. Her kostede det 500 kr., men så skulle hun bruge en statsautoriseret revisor og så bliver det ligesom ekstra dyrt alligevel.

Er der nogen som kender til en bank hvor man ikke ender med at betale 4.000 - 5.000 kr. for at blive oprettet som erhvervskunde?

Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hun skal forvente at skulle skifte bank privat i samme ombæring, hvis hun vil have prisen ned.

Danske Bank er 2.000 kr. og fra. 0 kr. pr. md. (kan forhandles)

Alternativt er der lunarway.dk 2.000 kr. p.a., som pt. er top up konto (hos nykredit) + prepaid mastercard. Og ingen pbs betalingsmulighed m.m.

Lunarway har dog fået egen banklicens, så der kommer sikkert en del forbedringer i det nye år.
Tilmeldt 23. Oct 19
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er så sent som i eftermiddags blevet oprettet som erhvervskunde i Nordea - det kostede 1200 kroner i éngangsomkostninger, og fremover koster det 35 kroner pr. måned. Det inkluderer VISA/Dankort, osv.

Det kræver at man flytter sit private engagement.

Jeg vil mene at jeg har undersøgt næsten alt, og tror ikke det kan fås billigere andre steder.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror også man kan ramme fra ca 1200) og ca 75 kr per måned hvis man har det private samme sted og et vist omfang af det private - Ellers ligger man nemt over 2000 opstart og 100 kr måned - Måske heller ikke så dyrt for der er meget kontrol arbejde med hvidvask lov og opsætning af konto + IT til rådighed og andet

læs evt https://johnhannover.blogspot.dk/2018/01/lidt-om-bankers-priser.html 

vh John hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John

Jeg læste ovenstående blogindlæg og jeg kan se at du har lavet grundig research. Meget flot.

Ha' en god dag

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lunarway business ville jeg holde mig langt fra...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Englev Christiansen:
Er der nogen som kender til en bank hvor man ikke ender med at betale 4.000 - 5.000 kr. for at blive oprettet som erhvervskunde?

I sidste ende er det nok mere et forhandlings spørgsmål hvad du skal betale.  I bund og grund handler det jo om at banken se en forretning i at have din virksomhed som kunde.  Du burde da kunne forhandle med din egen bank om at få prisen ned, ellers oplys dem at du overvejer at flytte bank.

Prøv  Arbejdernes landsbank, de skulle efter sigende være sultne efter erhvervskunder.  Prøv at kontakte deres erhvervscenter.  

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)