Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Part i selskab misbruger kontoen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hjææælp.
Jeg har et selskab sammen med en anden 50/50, den anden har på ganske få måneder drænet kontoen for ca. halvdelen af de indkomne midler.
Pengene er gået til rent privat forbrug uden bilag.
Resultat der kan ikke betales skat, moms ,gæld og løn.
Hvordan kommer jeg sikkert væk fra det her , jeg ønsker på ingen måde at fortsætte "samarbejdet".
Jeg har lukket hvad jeg kunne , men jeg kan ikke få lukket for adgang til banken.
Der synes ikke at være nogen forståelse for at bedrageren skal fjerne sig , så jeg kan rydde op.
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Politianmeldelse for mandatsvig?
Stævning for tab?

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig - politianmeldelse for svig. 

Det er ulovligt at bruge et A/S, ApS eller IVS midler til eget brug og eneste løsning for dig må være en anmeldelse.

Det løser måske ikke problemet, men flytter ansvaret fra jer fælles til vedkommende.

Der står slet ikke nok i teksten til at vi kan svare meget bedre, men gå straks til en advokat og/eller politimyndighed og gør noget ved det.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i politianmeldelse skal ske - og måske skal skat også orienteres om, at partner hæver penge privat i jeres selskab uden godkendelse og uden skat men jeg forstår IKKE du ikke kan få bank til at lukke kontoen, hvis du kan vise at ting sker som de gør. I så fald flyt resterende penge fra bank over på en anden bankkonto omg men det skal være med CVR som ejer - lunar f.eks  og se så om ikke gamle bank reagerer og om ikke ny omg vil lukke for tilgang. Det ville jeg da prøve, men politianmeld for mandatsvig misbrug af selskabets midler og meddel skat alle hævninger uden skatteangivelse - Giv partner besked om, at det sker torsdag, hvis ikke alle penge er retur inden

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Nov 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for dit svar.
Hvor nødig jeg end vil det, er der nok ikke.
Tilmeldt 6. Nov 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for svaret.
Er igang med at prøve forhandlingens vej.
Har samlet materiale nok til at anmelde til politiet og gør det mandag, hvis der ikke kommer en løsning.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)