Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til at få lavet logo

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-) 

Jeg er i gang med at starte mit eget tøjmærke op. Det er sammen med en kammerat, og vi har fået opbygget et godt netværk og har nogle gode aftaler i hus. Det er et streetwear-brand (hoodie, crewnecks osv. osv.) Men vi skal have hjælp til at få lavet vores logo

Vi har gode tråde vi kan trække i for at få tegnet noget, men hvis du sidder med drømme og/eller ambitioner om at lave logos eller lignende, så hører vi meget gerne fra dig. Vi ser selvfølgelig god mening i at du har en relation till streetwear eller andre tilsvarende ting såsom hiphop. Hvis du kender nogen du kan anbefale eller har andre ideer til hvad vi kan gøre vil vi selvfølgelig også sætte pris på det :-)

- Navn og andre relevante informationer vil vi selvfølgelig gerne fortælle men det forbliver privat for nu.

Derudover vi vil også gerne høre hvad i andre har af fifs og oplevelser med at få designet et logo

Alt er til stor hjælp, hilsen en ung og spændt projektmager :-D 

Fra Maribo
Tilmeldt 20. Aug 19
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du mangler hjælp til logo, så står min partner (Eklame.dk) gerne klar med et tilbud. Send evt. en mail til ljenseninfo@gmail.com hvis du interesseret.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Dec 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 54
Fra  Con São Skrevet kl. 12:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gilbak,

Det lyder som en spændende virksomhed I er ved at starte op, og det ville glæde mig at hjælpe dig med at få lavet et logo, til den bedste pris! 

Hos Keller & Vejs Design leverer vi logoer, i lige den fil du ønsker, og i allerbedste kvalitet. Vi laver det til billige penge, uden at gå på kompromis med kvaliteten - derudover designer vi indtil at DU er tilfreds.

Send mig en mail på: olivejs123@gmail.com, eller smid mig en pb her på Amino, så kigger vi på det. Ydermere kan jeg fremsende referencer her.


Ser frem til at hjælpe dig!


Dbh Oliver

Keller & Vejs Design

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 22:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)