Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ser min hjemmeside og mine produkter godt ud?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København k
Tilmeldt 17. Mar 19
Indlæg ialt: 14
Fra  By Nordin Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle amino'er.

Jeg vil høre om der er nogen der vil tage sig tid til, at se på min hjemmeside og mine smykker. Jeg vil meget gerne høre jeres meninger 😊 

Udover det hvis i har nogen inputs til hvor jeg kan søge dem eller hvordan jeg kan øge trafikken, vil det blive taget imod med kyshånd.

Med venlig hilsen Josefine 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Uh!

Der blev jeg da lige ramt af en hjemmeside, der tager mig tilbage til starten af 2000 tallet.

Din SEO er ikke for god, den tekniske SEO skidt, hjemmesiden ser ikke for god ud på en iPad og listen bliver ved.... men!

Dine smykker er meget meget smukke, man mister bare fokus fra dem, når de ligger på en brun baggrund, lå de nu på en hvid baggrund enten malet træ, sten eller hvad du nu end kan finde på, så vil de fremtræde meget mere tydelige. Jeg kan som handlende af noget som smykker også godt lide at se tingene HELT tæt på (hvis det var et TV eller en ny mus til min computer ville jeg være ligeglad), men når vi snakker noget med en "smukhedsgrad", så skal man da se detaljerne osv?

Du har engelske og danske tekster på din side f.eks. "Buy" - enten dansk eller engelsk, og vælger du engelsk skal du have evt. et .com domæne.

Jeg kan ikke klikke på billederne i slideren på forsiden, men godt på logoet??? Hvorfor?

Men smykkerne... de er fine :)

Fra København k
Tilmeldt 17. Mar 19
Indlæg ialt: 14
Fra  By Nordin Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

kære Kim

tusind tak for dit svar. 

jeg har slet ikke kigget på SEO, det vil jeg give mig i kast med det samme. Jeg vil give dig helt ret i at det er forvirrende, at jeg har skrevet på to sprog. Tror ikke helt  jeg har besluttet mig til hvilket et endnu, men det er endnu en ting jeg vil ændre... tak :-) 

Angående forsiden, grunden til du ikke kan stoppe slideshowet er, at man i bunden på prikkerne kan stoppe billedet, ret dumt. Der hvor jeg har min hjemmeside, er det, det de kan tilbyde.

Jeg vil give dig ret i at smykkerne ikke står lige så meget frem på træ, men kan nu også meget godt lide at beholde lidt af naturen, når det er den jeg bruger til inspiration og jeg har ikke set det andre steder. Men... jeg vil dog prøve at spraymale et stykke træ og se hvordan det ser ud, kunne jo være jeg blev overrasket. ;-)

rigtig god aften.

Med venlig hilsen

Josefine Nordin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet er om nemmehjemmsider er den rigtige platform at lægge sin fremtidige forretning i.

Platformen er udviklet i forældet teknologi, hvor du f.eks. ikke har mulighed for at omskrive urler. De bliver på formen index.asp?loadContent=xxxx. Din page speed er ikke god og bunder igen i bedaget teknologi som du ikke kan  gøre noget ved god https://gtmetrix.com/reports/www.bynordin.dk/2MwUWFeO

Begge dele kan være afgørende for SEO i et konkurrencepræget marked.

Fra København k
Tilmeldt 17. Mar 19
Indlæg ialt: 14
Fra  By Nordin Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Nicolai. Har du et andet forslag til hvor jeg kan have min hjemmeside?
Med venlig hilsen Josefine

Tilmeldt 11. Feb 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kunne godt savne en god "om" side. En side hvor man fx kan læse lidt mere om designeren bag smykkerne. På den måde køber man ikke ikke kun smykkerne men også en eller anden fortælling.

Baggrundsbilledet på forsiden er meget markant - måske den kunne nedtones?

Jeg tror jeg ville starte med at optimere hjemmesiden, og se hvad det gør ved antallet af besøg. Hvis du stadig mangler besøg, så kunne noget annoncering måske være en mulighed

Smykkerne er rigtig finde, men som skrevet et andet sted. Det vil være godt, hvis de træder tydeligere frem

Fra København k
Tilmeldt 17. Mar 19
Indlæg ialt: 14
Fra  By Nordin Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Christian
Tusind tak for svaret, jeg er gået i gang med at se hvad jeg kan gøre. Jeg tror desværre jeg bliver nød til at rykke udbyder, for hos nemmehjemmesider.dk hvor jeg har min hjemmeside, er det begrænset hvor meget jeg kan justere på tingene. Så der ligger et større projekt forud, med at lave hjemmesiden på ny. Men det giver god mulighed for at ændre de ting i har skrevet. Håber i vil se på hjemmesiden, når den er færdig 🤞🙏 god dag
Med venlig hilsen Josefine

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo lave den selv i WordPress & WooCommerce.

Hvis nu der fandtes et dansk marked for håndværk / brugskunst osv, ala etsy - kunne du så være interesseret?

Se dette indlæg

Fra København k
Tilmeldt 17. Mar 19
Indlæg ialt: 14
Fra  By Nordin Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet🙏
Ja det ville jeg bestemt være
Med venlig hilsen Josefine

Fra København k
Tilmeldt 17. Mar 19
Indlæg ialt: 14
Fra  By Nordin Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim har du nogen erfaring med C hosting.dk?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)