Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et elsket emne: Erhvervskonto

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.spirian.dk:
Danske bank vil have 2.000 kr og 45 om mdr for Business One.

Jeg ville tage det med kyshånd, og det har jeg også faktisk gjort.

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

John, Når du siger at udlandske banker ikke kan tilknyttes danske Nemkonto system. Skal disse banker godkende noget? Jeg har allerede en nemkonto tilknyttet til nordea. Men når jeg går ind i Nemkonto.dk så kan jeg faktisk selv ændre nemkontoen til noget andet. Endda en udelandsk bank. Ville dette ikke virke? eller der er måske andre ting man skal gøre for at tilknytte en udelandsk konto?
Ved du også om dette vil have nogle bivirkninger fra f.eks. Skat?

Tak

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

geuxor:
John, Når du siger at udlandske banker ikke kan tilknyttes danske Nemkonto system. Skal disse banker godkende noget? Jeg har allerede en nemkonto tilknyttet til nordea. Men når jeg går ind i Nemkonto.dk så kan jeg faktisk selv ændre nemkontoen til noget andet. Endda en udelandsk bank. Ville dette ikke virke?

jeg siger de generelt KAN tilknyttes- de udelandske og her skal det mig bekendt ske via blanket og burde absolut ikke virke ellers - og linket fik du her https://startupadvisejh.blogspot.com/2020/10/nemkonto-udenlandsk-bank.html

Jeg mener ikke der er bivirkning fra skat ud over, at skat jo kun vil overfør penge til dansk bank hvis der er gebyr for den udenlandske og heller ikke i andet end DKK
Er det gebyrfrit så er det fint, men skat må ikke betale gebyr for at betale penge til borgere og firmaer (samme grund du ikke kan betale skat med andet end dankort - MP eller direkte overførsel -  ikke master osv da skat så pålægges gebyr) + evt automatisk indberetning af rente + og - ikke sker normalt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)