Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartner til salg(Genindrykket)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er et lille iværksætterteam, som har bygget en ny type MarTech platforme indenfor kundeloyalitet.
Der ligger +1.500 udviklingstimer bag platformen, som er klar til at blive lanceret og vi har pt. landet de første tre referencekunder og fået positive tilbagemeldinger hele vejen rundt med flere potentielle kunder, der er klar til at træde ombord, når vi er kommet lidt længere.
Desværre har vi mistet vores salgsansvarlige og er nu lidt amputeret kort før, der rigtig skal sættes fart under salgsindsatsen.
Vi søger derfor en samarbejdspartner indenfor salg, der kan træde ind og hjælpe os med at lægge den rigtige strategi og eksekvere på det hele vejen fra indledende kontakt/opsøgende salg over møder til lukning af aftaler.
Ideelt set har du kompetencer indenfor både salg og markedsføring og har tid/energi/lyst til at kaste dig aktivt ind i at starte en ny virksomhed indenfor et marked med stor omsætning og muligheder for at kunne skalere virksomheden kraftig.
Vores optimale løsning er en partner, der træder aktivt ind i ejerkredsen, men vi er åbne for forskellige konstellationer og hører gerne fra jer derude…

Fra Hillerød
Tilmeldt 12. Aug 16
Indlæg ialt: 75
Fra  MPD v/Jens Petersen Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Da jeg ikke ved hvad det handler om er det af yderste vigtighed jeg får noget information. Jeg er selv iværksætter og arbejder dagligt med salg og markedsføring, giv mig en opringning på dette her mobil nr. 51 42 41 73 - Jens Petersen - www.mediedk.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)