Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer på min side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!
Jeg ejer www.showyourlove.dk, da jeg mangler lidt penge til viderudvikling osv. ville jeg høre om der er nogle der er interreseret i at få reklame på min side, for deres virksomhed, firma el.lign for en lille sum penge.
Håber på lidt respons.
Mvh,
Mads.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 03:20

Antal unikke besøgende og hvilken målgruppe? 

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Skrevet kl. 12:32

Jeg havde 30 besøgende i går, men skal siges det er aller første dag. Jeg skal igang med reklamation i gæstebøger, profiltekster og lignende steder på arto og andre sites. Jeg regner med en 200-300 besøgende i slutningen af næste uge. :-)
Målgruppen vil nok være fra 12 år og til .... Tjaa.. voksne vil jeg sige. Men flest unge :-)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:44

Fyren4:

Jeg havde 30 besøgende i går, men skal siges det er aller første dag. Jeg skal igang med reklamation i gæstebøger, profiltekster og lignende steder på arto og andre sites. Jeg regner med en 200-300 besøgende i slutningen af næste uge. :-)
Målgruppen vil nok være fra 12 år og til .... Tjaa.. voksne vil jeg sige. Men flest unge :-)

Smid et tilbud med tal på bordet med en pris og hvad man får ud af det, fx kliks eller visninger.

// Jesper Skov

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Skrevet kl. 14:00

Man får reklameplads for sin virksomhed, med et banner eller tekst.
Hvad med at betale et dagligt/ugenligt/månedligt beløb? Hvis du så skulle få flere brugere ind, end den pris du egentlig har givet, så det jo en dejlig fortjeneste. - Hvis du synes om ideen kommer jeg med et tilbud.

Hvis ikke, må jeg se om jeg kan finde et godt tilbud pr. klik eller visninger. 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:20

Fyren4:

Man får reklameplads for sin virksomhed, med et banner eller tekst.
Hvad med at betale et dagligt/ugenligt/månedligt beløb? Hvis du så skulle få flere brugere ind, end den pris du egentlig har givet, så det jo en dejlig fortjeneste. - Hvis du synes om ideen kommer jeg med et tilbud.

Hvis ikke, må jeg se om jeg kan finde et godt tilbud pr. klik eller visninger. 

Nu skal man jo ikke altid se negativt på tilværelsen, men hvad nu hvis der kommer mindre besøgende ind pr. måned? Det modsatte vil selvfølgelig være rigtig godt, men så er det jo dig som bliver snydt. At opsætte en klik-pris, hvor man får bedst udbytte af sit indskud, virker også mere seriøst fra din side, da du derved tror mere på dit website.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)