Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af digital marketing bureau

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

Jeg står og vil starte et digital marketing bureau, hvor vi selvfølgelig vil udarbejde cases, kampagner og generelt diverse markedsføring for diverse virksomheder og brands ved hjælp af influencers. Jeg har personligt selv lavet en del influencer arbejde igennem Instagram, og kender derfor til det meste bag, men jeg vil utroligt gerne være bindeleddet i kampagnen, altså sørge for at den enkelte kampagne kan blive udformet ved at finde de ret influencers.

Jeg har den idé, at jeg muligvis vil have x antal influencers repræsenteret på hjemmesiden, men er endnu ikke helt sikker? - Nogen idéer?

- Derudover mangler jeg hjælp til at lave en hjemmeside eller en anden holdbar løsning, der virker troværdig og professionel, og som selvfølgelig også kan hjælpe med til at generere omsætning :)


//Mikkel Ibman
Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

"Jeg har personligt selv lavet en del influencer arbejde igennem Instagram, og kender derfor til det meste bag"

Så indenfor digital marketing, har du udelukkende erfaring med influencer marketing, og ud af det er det udelukkende influencer marketing på Instagram

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Tilmeldt 25. Jun 19
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes umiddelbart ikke det er en dårlig idé, at lave et bureau hvor hovedvægten er på influencers. Resten af det kan du hurtigt lære, der er mange der starter op og lynhurtigt fanger adwords, youtube, e-mail kampagner og content management. Det vil være nok til at du kan køre nogen fornuftige kampagner, med hovedvægt på dine influencers.
Jeg tror, for at få kunder, at man skal præsentere noget return of investment.
Præsentation af enkelte influencers synes jeg ikke er en god idé, det kan blive et helvede at vedligeholde, når de kører on/off. Kun hvis man har en virkelig kendt person. Jeg tænker, det er nok hvis du har styr på hvem der passer til hvilken kunde, og så præsenterer den rette for kunden, eller nogen stykker fra din portfolio.
På hjemmesiden kan du have nogen cases med hvilke kategorier du har lavet kampagner indenfor og en lille beskrivelse, så du måske kan blive fundet på google f.eks. under "biler reklamebureau kampagne" eller lign, bare sådan lige for at komme igang, inden du får faste kunder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)