Hej -
Jeg er ved at starte en webbutik op og er interesseret i at høre lidt om hvem I kan foreslå til at lave en sådan løsning?
Her er nogle af de stikord jeg har skrevet ned, som jeg forestiller mig at den skal indeholde:
Visa/Dankort evt. PayPal Varelager Kundekartotek Søg på: Producent Farve Sæson/lejlighed (f.eks. jul) Produkt Tilbud Søgeord
Man skal kunne gemme indkøbskurv/lave ønskeseddel, således at den stadig er tilgængelig selvom man har logget af (varen kan selvfølgelig være udsolgt i mellemtiden) Vise varebeholdning, evt. i stk. Tilmelding til nyhedsbrev Små tutorials/videoklip Ordbog Udskifteligt logo alt efter årstid/lejlighed Porto skal automatisk udregnes Læsbart i alle browsere Søgemaskineoptimeret Det skal være nemt for mig at vedligeholde siderne, også hvis det evt. drejer sig om designændringer (farveskift, udskiftning af logo m.v.). RSS feeds eller lignende, så man kan se, når der er opdateret på siden. Når man trykker på en vare for at lægge den i kurven, skal man stadig blive stående på siden og en lille liste over tingene i varekurven og prisen skal fremkomme i højre eller venstre side. Link fra de forskellige produkter til billede af, hvordan det kan benyttes (layout, projekt m.v.) Link fra vare til andre varer andre kunder har købt sammen med.
Derudover skal der værre tilknyttet forum og galleri.
Jeg har selv en idé om designet men mangler den sidste finish.
Løsningen skal helst kunne kobles sammen med et regnskabsprogram (f.eks. SummaSummarum), da det er et enkeltmandsfirma og det skal være så nemt for mig at bogføre som muligt. Jeg er uddannet kontorassistent, webmaster og webpilot, så jeg er ikke helt grøn på området, jeg har bare ikke tiden og kompetencerne til at lave det professionelt fra bunden. |
Hej
Vil mene, at der kun skal ganske få ændringer til i et osCommerce system før det lever op til din liste.
Du er velkommen til, at skrive til mig på jrc@laika-it.dk hvis du er interesseret i at vi giver et tilbud på at bygge din shop.
Med venlig hilsen,
Johnny R. Christensen