Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop design og hosting

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 16. Oct 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har erfaringer med at få designet og hosted en webshop hos dandomain? Jeg er meget usikker på hvad jeg skal vælge. Jeg kan ikke selv lave noget teknisk eller design så er afhængig af at finde den rette løsning.

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lejo,

Jeg vil anbefale dig at kigge på Wordpress til din webshop.
Mange nuværende webshops, benytter sig af Wordpress.
Hvis du ikke har meget erfaring, så anbefaler jeg klart at du tjekker forskellige udbydere ud og ikke kun en.

Evt, kig efter et firma der kan sætte webshoppen op for dig for xxxx antal penge.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lejo,

Hvad skal du give hos Dandomain for at de skal lave en webshop for dig?? Fordi det er rigtig mange som kan lave webshops og det er super populært at få den lavet i WordPress som er super nemt at finde ud af selv om man ikke har den store it kundskab :) 

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 20. Oct 19
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Toft og partners har været en kæmpe hjælp.
Vi har ikke betaling på vores side, men jeg ved at de også laver webshops
Tilmeldt 16. Oct 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej undskyld sent svar. Tror det ender med 4-500 kr pr måned inkl fragt- og betalingsløsning. Lidt dyrt nok men man betaler for sikkerheden i den support der er. 

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 15
Fra  Domæneguide.dk - Tjek om dit domæne er ledigt Skrevet kl. 04:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke hjælpe her. Har altid brugt Unoeuro som webhost :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lejo.

Du skal være velkommen til at ringe til mig på tlf. 2988 314, hvis du har brug for et par råd.

Mvh Mads.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen, det her helt i orden, hvis du søger en anden løsning så kan jeg godt være behjælpelige og hvis det er kan du give mig et kald på 29290113 eller sende en mail på mathiasaslak@startupcentral.dk 

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg havde sagt ja til tilbuddet. Hvis du ikke har særlig meget erfaring med at drive en websop - kan det hurtigt blive en omkosteligt omgang hvis du vælger et wordpress system. Jeg kan se der er mange der anebfaler dig et WordPress system her i tråden, men det er vidst kun fordi de selv kan tjene penge på det.

Du skal huske med DanDomain for du gratis opdateringer og gratis support for evigt, så når du sidder ikke kan finde ud af noget, ringer du bare til dem og så er de behhjælpelig. Nu kender jeg ikke de andre i denne tråd, men normalt så plejer det er koste en halv eller en hel arm at få support til WordPress.

Der er også rigtig mange faldgrupper ved WordPress som du ikke har med DanDomain - hvis fx, en opdatering til wordpress ødelægger hele din hjemmeside, så er du på røven og har en dyr regning for at få det udberederet foran dig. Det sker ikke ved DanDomain, da det er dem der sørger for at rulle opdateringerne ud og sikre sig de virker.

Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan eventuelt overveje vores løsninger. Ja indrømmet de er baseret på Wordpress, men vi hjælper dig hele vejen igennem og vi hjælper dig også godt i gang. Du kan læse mere her. Jeg er lige ved at lave et skarpt juletilbud der gælder for december, men du er velkommen til at kontakte mig via PM hvis du er interesseret allerede nu.

Det vi godt kan lide ved WordPress er at det er en åben løsning hvor tusindevis af mennesker hver dag udvikler ekstra moduler til Wordpress. Dandomain er et lukket system der ejes af Dandomain så du er mere afhængig af hvad de laver og udvikler.

Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte mig.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)