Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DROPSHIPPING ORBRUGSGRÆNSEN

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen/Godaften folkens
Jeg sider med hvad egentligt burde være et lille problem, men alligevel er et kæmpe problem.

Problemet er således at FORBRUGSGRÆNSEN på mit erhvervskort kun et 25k. Dette er slet ikke tilstrækkeligt, da jeg omsætter 25k hver 5 dag. Og for at nulstille kortet skal jeg have 25k liggende for at åbne kortet op igen.

Og dette kan jeg kun gøre 3 gange om måneden

Når de 3 gange er opbrugt, så er forretningen på stillestand, indtil kortet automatisk åbner op igen.

Banken har jeg talt med, og de kan ikke gøre noget for mig, kun først når de har et årsrapport, dette har jeg ikke, da min forretning kun har kørt i et par måneder.

DERFOR HÅBER JEG AT DER ER EN VENLIG OG SUCCESFULD DROPSHIPPER DERUDE, SOM SELV FANDT EN LØSNING.
HÅBER VIRKELIGT JEG FÅR HJÆLP

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Så din leverandør kan ikke tage Banktransaktionen?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Bankoverførsel er jo en mulighed men giver dig risiko i forhold til ikke få leverance. 

Når din bank ikke vil give dig et kort med højere grænse (Nordea Black - platin og hvad det kan hedde, så ser jeg ikke andre muæigheder

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv haft samme problem - dog med ikke med vareindkøb, men med markedsføring. Her skiftede jeg fra et Visa til Mastercard, som har en højere forbrugsgrænse. Så mit tip er, at du skal prøve at høre om muligheden for, at få et andet betalingskort hos din bank. 

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 03:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad bliver forbruget brugt på? Er det meget blandet eller?

Generelt set havde jeg nok, som de andre siger, brugt bankoverførsel de steder hvor det er muligt.

Ellers kan du evt. benytte løsninger som Payoneer . Men det kan være svært at komme med en konkret løsning uden at have flere detaljer.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)