Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tyndt indhold

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 7323 Give
Tilmeldt 23. Oct 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej :)

Kan det passe at tyndt indhold er under 300 ord?

Jeg har en hjemmeside ( trangiamad.dk ) hvor jeg skriver om trangia og trangia opskrifter. Men jeg sydens det er svært at få 300 ord i opskrifterne uden at det kommer til at ret dumt.

Hvis jeg har 4-8 sider med meget indhold og får 40 sider med opskrifter på mellem 150-200 ord ville det så gå meget ud over hjemmesiden?

- Mathias
Fra Hvalsø
Tilmeldt 11. Jun 19
Indlæg ialt: 28
Fra  Vektropol Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Et minimum på 300 ord er en retningslinje der er god at stile efter, men det handler mere om konkurrencen.

Jeg ved ikke hvor stor konkurrencen er indenfor det du nævner, men hvis der ikke er mange andre der skriver om det samme, så kan du sagtens ranke på færre end 300 ord. Omvendt - hvis nogle har opskrifter med langt flere ord, så skal du forsøge at slå dem.

Godt og fyldestgørende indhold er en stor rankingfaktor, men det er mindst lige så afgørende at du får skaffet nogle gode links til dit indhold.

Visuel branding til virksomheder :: Vektropol :: Webdesign, logodesign, visuel identitet m.v.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Det behøver skam ikke at være tyndt indhold. Du kan finde ud af, hvor mange ord, det er en god idé at skrive, ved at søge på den søgeforespørgsel, du gerne vil findes på, og se hvor mange ord, de sider der ligger øverst, skriver. Det giver dig et godt prej om, hvor mange ord du selv bør skrive, hvis du vil op at konkurrere om førstepladsen. Men generelt er det en god idé at skrive mere end 300 ord, hvis du vil være på den sikre side – du bør dog kun gøre det, hvis du kan få det til at fylde mere end 300 ord uden at skulle skrive en masse ligegyldigt fyldtekst.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)