Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny online bilauktion

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej all sammen her på amino

Jeg har sammen med min partner i lang tid gået og arbejdet på vores virksomhed - Autodeal.dk - Online bilauktion! Vi er gået i luften, og har brug for alt den support, som vi overhovedet kan få. Så fra en iværksætter til en anden, så tjek hjemmesiden og konceptet ud :) 

www.autodeal.dk

Delinger, feedback eller andre tilbagemeldinger vil blive taget imod med kyshånd! :) 

Jeg håber I synes om sitet. Og står nogen og skal sælge deres bil eller kender nogen som skal, så er det bare med at få bilen tilmeldt. Vi har pt over 100 forhandlere tilmeldt, som står klar til at byde på bilen. 

På forhånd tak og god vind til jer alle sammen. 

Mvh 

Mads 

Fra Greve
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Wordforce Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Først og fremmest er det en rigtig fin side. 
Umiddelbart er det svært at give 100% feedback, da det interessante også er jeres backend :) Jeres frontend er "Kun" et par sider.
Dog syntes jeg så disse sider ser rigtig godt ud.

Nu kan jeg se jeres side er bygget op i Wordpress. Har i brugt tid på at kigge på sikkerheden? Jeg kan se der er nogen forskellige tiltag i nemt kan gøre for at gøre siden meget mere sikker. Det er nok rådet herfra :) 

Held og lykke med projektet

Mads fra WordForce

Fra Hvalsø
Tilmeldt 11. Jun 19
Indlæg ialt: 28
Fra  Vektropol Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ganske nemt og overskueligt ud. Dog synes jeg I har brug for at skalere jeres overskrifter ned - de er meget store (på mobil).

Visuel branding til virksomheder :: Vektropol :: Webdesign, logodesign, visuel identitet m.v.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)