Hej Amino'er Vi har netop været udsat for svindel på vores webshops for et 2-cifret beløb. Vi sendte en ordre til en dansk kunde, som vi havde været i dialog med op til købet. Varerne blev sendt direkte til hjemmeadressen. Efterfølgende gør dankortet's ejermand indsigelse, og NETS meddeler os, at de trækker hele beløbet retur til ejermanden. Vi har efterfølgende googlet køberen, og kan se, at der er tale om en notorisk svindler. Han har fået leveret alt til sine hjemmeadresse og kvitteret herfor, så sagen synes jo umiddelbart at være lige til højrebenet. Politiet ender dog formentlig nok med at henligge sagen grundet manglende "ressourcer". Nå, men er der noget man som webshop kan gøre, for ikke at skulle dække hele tabet selv? Eller er det bare tough luck, og så må man bare håbe, at svindlerne finder en anden shop at "handle" på? (Vi føler os efterhånden lidt ramt af uheld. Siden vi startede shoppen for under et år siden har vi haft tyveri for 150.000 (ingen forsikring, grundet "fejl" hos udlejer. Længere historie), svindel, samarbejdspartner der gik konkurs 2 dage efter vi havde overført 70.000 og så denne omgang. Altsammen indenfor 5 måneder. Altsammen noget vi selv har skulle dække.) Mvh. Roomformore.dk |
Du bør klart køre 3 d secure goglle det
vh john Hannover