Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underleverandør eller samarbejdspartner søges til rengøringsbranchen (Storkøbenhavn)

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Aarhus N, Denmark
Tilmeldt 23. Oct 19
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er på udkig efter en god underleverandør, som er interesseret i et langvarigt samarbejde.

Jeg er indehaver af et rengøringsfirma, hvor jeg fra 2020 får brug for en (flere ?) personer / underleverandør, som kan varetage rengøringsopgaverne.

Geografisk: Storkøbenhavn
Kundetyper: Primært almindelige kontorfaciliteter samt kunder indenfor sundhedssektoren (Tandlæger, læger osv.)
Omfang: Til en start kan du måske stå for nogle få opgaver og så kan det stille og roligt vokse til mere. Realistisk vil det på sigt kunne blive 500-1000 timer pr. måned.
Erfaring: Det er et ufravigeligt krav, at du har flere års erfaring fra rengøringsbranchen og ved hvordan du skal løse forskellige opgaver og udfordringer. Ligeså skal du også kende til hvad der er af regler for branchen og på forskellige fagområder.
Dit ansvar: Du får ansvaret for den pågældende kunde. Hvilket vil sige at du skal sørge for at rengøringsopgaven bliver løst 100%, uden fejl og mangler. Og hvis der sker en fejl, har du ansvaret for at rette den.
Hvis ikke du selv udfører alle opgaverne, men har ansatte til det, er det også dit ansvar at lave opfølgende kontrol af det udførte arbejde.
Ved sygdom, ferie etc. er det stadig dit ansvar at løse opgaverne.

Jeg tilbyder: Et langvarigt og stabilt samarbejde, hvor jeg hvis du er interesseret, kontinuerligt kan give dig flere og flere opgaver. Passer du opgaverne uden problemer, kigger jeg dig ikke over skulderen og du kan få lov til at tilrettelægge dit eget arbejdsprogram osv.

Det er vist ikke tilladt at indsætte min e-mail adresse her i annoncen. Men skriv en besked til mig med dine kontaktoplysninger og så vender jeg tilbage.

Skriv lidt om dig selv og dit firma og fortæl mig, hvordan du vil løse opgaverne, bemanding, din timepris osv. Send mig også gerne referencer samt evt. link til din hjemmeside.

Jeg har forsøgt at oprette denne annonce på freelancer, men der findes ingen kategori til denne type...???



Mvh Birger
Tilmeldt 27. Oct 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville lige høre hvordan du løser opgaver vedr. vinduespolering. Jeg er selvstændig vinduespudser på 12 år der søger samarbejde med rengørengsfirmaer der servicere erhvervsvirksomheder. 

Fra Aarhus N, Denmark
Tilmeldt 23. Oct 19
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er velkommen til at sende mig mere info / kontakt / hvem du er osv.

Tilmeldt 25. Nov 19
Indlæg ialt: 3
Fra  KF Rengøring Skrevet kl. 03:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, kan ikke finde dine kontaktoplysninger.

Vi har 12 års erfaring med kontor, skoler, børnehaver, klinikker, restauranter, privatehjem, hovedrengøring osv.

Kontakt mig, så kan jeg fortælle dig meget mere ☺️

Mvh. Kasandra
Tilmeldt 25. Nov 19
Indlæg ialt: 3
Fra  KF Rengøring Skrevet kl. 03:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan kontaktes på kfrengoring @ Gmail. Com
Tilmeldt 19. Jan 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Birger

Jeg har 10 års erfaring indenfor kontor restaurant klinikker.

Håber på at høre fra dig.
Tilmeldt 19. Jan 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er meget interesseret i samarbejde
Tilmeldt 21. Jan 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej birger .

Du er velkommen til at kontakte mig på 2232 76 og 76.

Jeg har 4 medarbejdere som ikke har så meget at lave i år , da vores tidligere leverandør gik konkurs.

Tilmeldt 15. Oct 18
Indlæg ialt: 3
Fra  Flower Rengøring Skrevet kl. 10:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du er velkommen til at kontakte os, vi har mere end 30 års rengøringserfaring. Kontakt os på nummeret +45 28593499  

Tilmeldt 17. Feb 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Birger,
Jeg heder Olu
Telefon: 22347482


HB Rengøring har gennem årene arbejdet som underleverandør for mange
store rengøringsselskaber som Dansk hus og Have, Søager Service selskab.o.s.v
Vi stiller kvalificeret arbejdskraft til rådighed samt rengøringsmaterialer og redskaber,
såfremt dette skulle være nødvendigt. Ud over vores dedikerede medarbejdere har vi også
2 arbejdende vejledere, som regelmæssigt kontrollerer vores arbejdssted.
Vi sætter stor pris på at levere høj rengøringsservice og derved bevare et langvarigt
professionelt samarbejde. Loyalitet overfor vores samarbejdspartner er grundfæstet
i vores forretningsmodel.
Vi tager i øjeblikket 165kr i timen (ekskl. Materialer) og vi er åbne for forhandling.
vi ser frem til et bedre arbejdsforhold.
Hilsne
Olu
Side 1 ud af 4 (31 indlæg)