Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på side (måltidskasser)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har bygget et site med sammenligning af måltidskasser: BedsteMåltidskasse.dk

Som sådan er det jo ikke et nyskabende koncept, men jeg vil alligevel gerne prøve at gøre det bedre.

Det jeg godt kunne tænke mig feedback på, er selve sammenligningstabellen/systemet:

P.t. er måltidskasserne oprettet med priser, portioner og antal dage i "fra" og "til"-niveauer, hvilket måske ikke er det mest retvisende.

Det jeg så tænker, er at oprette hver enkelt måltidskasse med helt specifikke kriterier i stedet - det ville dog forårsage højere load-tid, da der ganske givet er markant flere rækker der skal indlæses.

Så mit spørgsmål er: 

Fungerer det i dets nuværende setup? Får man et godt overblik over mulighederne? Synes DU at filteret har de rette parametre, eller mangler der noget?

(Alt ift. det tekniske er ved at blive rettet af, og der er nogle ting som skal fikses - det er allerede noteret. Det er noget makværk kode-mæssigt, men det bliver der snart lavet om på :) )

På forhånd tak!

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Tilmeldt 13. Oct 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas

Fed side! Hover-effekt i menuen ville dog også se godt ud.

/ Marc

Jeg driver til daglig Tjekrevisor.dk, hvor du kan finde det bedste gratis regnskabsprogram til små virksomheder.

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Marclaugesen:
Hej Thomas

Fed side! Hover-effekt i menuen ville dog også se godt ud.

/ Marc

Hej Marc,

Tusind tak for feedback :) Jeg er enig mht. hover-effekter - det mangler et par steder, hvilket vil få det til at se mere intuitivt ud. Jeg vil tage et nærmere kig på det, og teste mulighederne :)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 5. Sep 19
Indlæg ialt: 40
Fra  Egus Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas,

Til det du spørger om:

Jeg synes det er svært at få et godt overblik. Det eneste information jeg har for at 'vælge' en måltidskasse, er navn, pris, dage, type og hvor mange personer det er til. Jeg ville personligt aldrig vælge en sådan måltidskasse uden at have en nærmere idé om hvad jeg fik.

Er man inde og kigge på Aarstidernes hjemmeside, som et eksempel, får man inden man trykker ind på en specifik måltidskasse, en illustration der viser en del af indholdet, samt en beskrivelse af kassens tema og indhold. Det giver navnet lidt mere værdi, så man nu eksempelvis forstår at kvikkassen er kvik fordi den indeholder retter der tager 30 minutter at lave, og at slank morgen er slank fordi maden er fedtfattig og fiberrig.
Uden beskrivelse kan jeg jo godt regne ud at 'Sund (design selv)' er sund, men hvorfor? Er det fordi der er få kalorier, intet sukker, mange vitaminer og mineraler, eller noget helt andet?

Man kan selvfølgelig se mere information hos de enkelte forhandlere af måltidskasser, men får jeg ingen relevant information fra din side, ville jeg i virkeligheden foretrække at sidde med de enkelte sider åbne i faner ved siden af hinanden, så jeg har en ordentlig oversigt.

Klikker man f.eks. ind på en måltidskasse fra RetNemt eller Aarstiderne bliver man alligevel også sendt igennem deres eget system til valg af måltidskasse, og ikke sendt direkte til det man har valgt.

At trykke frem og tilbage fra din side virker på nuværende tidspunkt kun mere besværligt, end at besøge de enkelte forhandlere direkte.

Jeg vil undlade at kommentere på de mindre tekniske fejl der er på siden, som det lyder til at i er klar over.

Mvh

Emil
Adm. direktør hos Egus
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)