Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af spiritus fra Tyskland eller andre eu lande

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan skal man registreres som virksomhed hvis man agter at importere alkohol fra andre eu lande?

Flere af vores leverandører har tillige spurgt os om vi er afgiftsfri - hvilket jeg ikke aner hvad fordelen eller ulempen er ved det :)

Håber det er til at forstå

Indehaver af https://Ginbutikken.dk hvor jeg sælger kvalitets gin som du ikke lige finder nede i brugsen eller i bilka

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Som personlig virksomhed eller ApS og man skal så registreres for punktafgift mm

Hvad leverandøren mener med afgiftsfri er der sikkert andre der ved/gætter bedre end jeg - men mon ikke de vil vide, om I har et selskab der er registreret eller - om I er private personer der jo ikke bare kan få tilsendt store mængder alkohol fra EU

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 06:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er to primære muligheder u forhold til import af alkohol.

Lejlighedsvis import:
Her anmelder og forudbetaler du spiritusafgiften til SKAT inden varerne afsendes.

Oplagshavet/warehouse:
Her køber du uden afgifter og afregner månedsvis til SKAT hvad du har solgt. For st få denne løsning skal du stille sikkerhed til SKAT.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover SKAT skal du også registreres som fødevarevirksomhed hos fødevarestyrelsen, før du lovligt kan importere fødevare.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)