Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 19
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej er der nogen der ved hvor man kan få lavet en webshop billigt?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hosting hos UnoEuro og WordPress + WooCommerce så har du en webshop for under 100 kr pr måned. Dertil skal du så regne med betalingsgateway.

Men husk på at du får hvad du betaler for. At lave en webshop er ikke bare at lave et site og vente på at kunderne kommer. Det kræver en del arbejde og her vil professionel rådgivning være til en stor hjælp.

Fra Maribo
Tilmeldt 20. Aug 19
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min samarbejdspartner (Eklame.dk) og jeg vil meget gerne udregne et uforpligtende tilbud på en Webshop til dig. Hos os er det et engangsbeløb man betaler, i forhold til mange med mdr. betaling samt som overstående nævner så handler det også om kvaliteten.

Men er du interesseret så send en mail til ljenseninfo@gmail.com  med en lille beskrivelse om hvad du ønsker :-)

Tilmeldt 16. Sep 19
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Mail er sendt til jer ;-)
Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lilla,

Jeg har en bekendt som kan hjælpe dig med en ny webshop, bygget ovenpå PrestaShop el. Magento for 7000,- ex. moms? :) Han ville også kunne lære dig op, og yde rådgivning i forhold til markedsføring "SEO, AdWords & SoMe" af din webshop, når du en dag er klar til det...

- Ønsker du at jeg fremsender hans informationer til dig? :)

Vh,
Erdal

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lilla.
Vi han sagtens hjælpe dig med en flot og funktionel webshop i enten Prestashop, Magento eller Wordpress/woocommerce, til en yderst fornuftig pris.
For de fleste vil Prestashop være den rette løsning, da du får mere kvalitet og funktioner for pengene, det kommer dog lidt an på hvad du har brug for nu, og på sigt.
Du ejer selv alle filer, dvs. at din side kun koster server og domæne hvert år, som du selv vælger hvor det skal være, måske unoeuro eller hosting4real f.eks.
Siden vil være med kort betaling og evt. shipmondo/pakkelabels, hvis dette ønskes, og vil være køreklar ved levering.

Hvis du ønsker et konkret bud, så er jeg nødt til at vide præcis hvad du har brug for og hvad siden skal kunne og hvad den skal sælge, men du er meget velkommen til at skrive til mig på kim@cyberdata.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)