Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO affiliate - Hvad gør jeg for at forbedre min placering

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Øreringen:
Er der andre som kan bekræfte at det er vigtigt at affiliate siden har mange undersider?
(Det er jo en lidt større opgave at begynde på, så jeg vil gerne være sikker på at det er der jeg skal ligge mit fokus).

Nogen som har en ide om hvor mange undersider jeg bør lave? 2, 5, 10 eller flere?
Skal disse undersider også gerne være på 1500-2000 anslag? Eller er det mindre vigtig?

Det er ikke så meget antallet af undersider, der tæller, som det er kvaliteten af dem. 

Se sådan her på det: Hvis folk googler efter det, du skriver om, og de klikker ind på din side, skal de få en oplevelse af at de finder, det de leder efter - i højere grad, end de gør, når de klikker ind på andre søgeresultatsider på samme søgning.

Tekster behøver ikke at være sindsygt lange for at opnå det - nødvendigvis - men det er mindst lige så svært at skrive en god kort tekst, som en god lang tekst. 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som Kim Fredtoft skriver så er det vigtigt at du ikke forventer at guldet falder ned i hatten på dig med det samme efter lanceringen af en hjemmeside. Det tager altså lang tid at lave en affiliate-succes. 

Men derfor må du ikke miste motivationen. Det er et langt sejt træk, der en dag pludseligt kan begynde at give dig en ekstra indtægt - og på sigt kan du måske leve af det. Det kan sagtens lade sig gøre.

Det havde været oplagt lige at snuppe et link fra denne tråd til din side. Så jeg smider det lige ind her: øreringen.dk.

Jeg vil opfordre dig til at blive bedre til SEO. Som Anders skriver, så er SEO-LEX nok det bedste sted at få SEO viden på kort tid. Og i hvert fald et super godt udgangspunkt for videre learning by doing.

Hvis du virkelig vil give det et skud med affiliate, så overvej også at starte flere små projekter op som det du har lavet i dag, eller sats på ét stort projekt. 

Du bør også melde dig ind på marketers.dk, hvor du med garanti vil finde meget inspiration og mange ligesindende, og hvor du kan få endnu mere hjælp i tråde som denne - bare i et lukket forum.

Hvis du arbejder nogle timer om dagen (eller nogle timer om ugen endda), så flytter det noget på den lange bane. Du kan jo erstatte Netflix, TV-tid og andre "værdiløse" tidsfordriv med dit arbejde med affiliate. Så skal du bare se Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Øreringen:
Hej

Efter at være blevet inspireret via Golearn, har jeg forsøgt mig med at bygge en Affiliate side.
Jeg må indrømme at jeg synes at det lyder noget lettere i deres videoer end jeg synes det har været i virkeligheden.

Jeg har pt. gjort følgende:
-Bygget: Øreringen.dk
-Lavet teknisk optimering på siden via diverse måle sider.
-Fået backlink via diverse link muligheder.
-Forsøgt at optimerer på teksten på siden. Dette gjort ud fra diverse søgeord.

Mit spørgsmål er nu hvad jeg skal gøre for at den kommer til at blive højere placeret på google?
Jeg er strandet på side 6 :(

Skal jeg fokuserer på at få flere backlink?
Skal jeg optimerer mere på teksten på siden?

Eller noget helt tredje.

Jeg håber et par venlige folk kan hjælpe mig videre.

På forhånd tak.

Min erfaring er, at det tager hvert fald 3 til 6 måneder rigtigt at bygge et affiliate site. 

Når det er sagt, så skal du overveje, hvordan du bygger content på din side. 

Af hvad jeg kan se, er det hele samlet på én side?

Er det korrekt?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)