Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

varer til Tyrkiet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal have sendt vareprøver (kosttilskud) til privat person i Tyrkiet.
Hvordan er de tyrkiske regler for indførelse af vitaminpiller etc?
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke forvente at nogen kan svare dig på det spørgsmål her.   Hardu et firma, så kande spørge hos eksportrådet, deres toldteknikere vil nok kunne hjælpe dig.

Tilmeldt 19. Sep 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak :-)

Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal selvfølgelig vide præcis hvad det er for nogle kost tilskud (ned til mindset bestandele). Derefter kan du kontakter Ambassaden de har sikkert en service til at svare på sådan nogle spørgsmål, og de burde være inde I reglerne.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

kvonsyld:
Derefter kan du kontakter Ambassaden de har sikkert en service til at svare på sådan nogle spørgsmål, og de burde være inde I reglerne.

Hvis du havde læst mig svar,  ville du vide at det er eksportrådet under udenrigsministeriet man skal kontakte.  

Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej RAvn, Du har ret I, at eksport rådet er dygtige til mange ting, heriblandt de forskellige handelsaftaler der gælder mellem EU og 3-lande. Man klan garanteret også få råd vedr. kost tilskud, og det er I ingen tilfælde forkert at ringe til eksportrådet. Men når det handler om nationale regler I en Stat der ikke er EU, ville mit første bud være ambasaden, da det I mange tilfælde er deres job at svare på sådanne henvendelser.

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)