Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til ny idé

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 23. May 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i kloge hoveder ! 

Jeg har en idé til en ny virksomhed, som jeg egentlig gerne vil opstarte men ikke ANER hvordan. 
Idéen er pt. ikke set før herhjemme (hvad jeg ved) til mænd - er dog populær hos kvinder. 

Det er inden for abb. feltet og som b2c

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende. Og hvad er det du søger hjælp til?


MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Fra Maribo
Tilmeldt 20. Aug 19
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal du bruge grafisk hjælp, webshop eller hjemmeside så må du gerne sende en besked
Tilmeldt 14. Sep 19
Indlæg ialt: 27
Fra  Lasse ole Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan jo starte med at få lavet en simpel hjemmeside som fortæller om produktet. På den måde har du også noget at vise frem til en eventuel partner eller investor.

Du skal bruge siden uanset hvad, så det er bare at komme igang.
Til at starte med behøver du ikke bygge nogen funktioner på den. Bare brug den til at dele information om dit projekt.
Fra Slagelse
Tilmeldt 23. May 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er nok mere det med at “komme i gang” altså hvordan man kommer ud over stepperne.

Jeg er INGEN erfaring , men tror selv ret meget på min idé!

Fra Maribo
Tilmeldt 20. Aug 19
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved at min kommune, har noget iværksætter hvor man kan få noget gratis vejledning 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Sondergaard1993:

Hej,

Det er nok mere det med at “komme i gang” altså hvordan man kommer ud over stepperne.

Jeg er INGEN erfaring , men tror selv ret meget på min idé!

Siden www.vaekst.dk og de regionale Væksthuse/Erhvervshuse er et gode steder at starte!

Et råd er at du forbereder dig rigtig grundigt specielt på det økonomiske. For langt de fleste der starter virksomheder er indtjeningen værre end på kontanthjælp, og vores nye regering har annonceret at de vil gøre det endnu sværere at dække kortsigtede investeringer og tab med fremtidige indtjeninger. Blandt investorer er erfaringen at det er ekstremt sjældent at nystartede virksomheder lever op til bare deres mest negative forventninger. 

 

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sondergaard1993,

Det lyder meget spændende, og det er helt sikkert noget Startup Central kan hjælpe dig med :) 
Du vil få hjælp fra over 40 erhvervscoaches som kan hjælpe dig med dit koncept, og nu hvor du selv nævner det så har vi også redskabet til en abonnements virksomhed :) 

Hvis du har spørgsmål er jeg klar til at besvare dem.

Med venlig hilsen
Mathias 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Sondergaard1993:

Hej i kloge hoveder ! 

Jeg har en idé til en ny virksomhed, som jeg egentlig gerne vil opstarte men ikke ANER hvordan. 
Idéen er pt. ikke set før herhjemme (hvad jeg ved) til mænd - er dog populær hos kvinder. 

Det er inden for abb. feltet og som b2c. 

Du kan tjekke min guide i signaturen herunder. Der er mange gode links til, hvordan du eventuelt kommer igang. 

Jeg ville også starte med det lokale erhvervshus, hvis du er helt grøn eller finde et kontor for iværksættere. Du mangler viden. 

Jeg kan også anbefale, at du læser "The lean Startup". 

Du skal være velkommen til at give mig en PM, hvis du vil have lidt råd over telefon. 

Fra Morild
Tilmeldt 12. Dec 17
Indlæg ialt: 25
Fra  DBNWeb Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Lasse skriver, så bliver du nødt til at få din idé på nettet. Det kan f.eks være med en hjemmeside, som jo er ens ansigt udadtil for folk som i forvejen ikke kender en.

Jeg driver mit eget webbureau DBNWeb, så får du brug for en hjemmeside, må du jo sige til.

Med startup-pakken, kommer du i gang for 50% af sidens pris. Skype-Wink

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)