Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til restaurant

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mit navn er Nicolaj Jørgensen, jeg er snart færdig med uddannelse som kok og har længe haft lyst til at starte min egen restaurant, som skal være gammel dansk mad som bedste mor lavede den. Jeg vil gerne åbne den på Nordfyn da jeg synes at der mangler lidt en godt gammel restaurant hvor man kan fx. Få en god bøf med løg og også til en fair pris som alle kan være villig til at betale. Plus så vil jeg gerne prøve og ha ikke kun de ældre men også de yngre generationer til at åbne sig lidt op for det danske mad istedet for det hele tiden skal være det fine italienske og franske mad, men at man kan få en ligså fantastisk oplevelse i det danske køkken. Men det jeg gerne vil ha hjælp til, er hvad jeg kan kalde min restaurant og det skal være noget der fanger folket, og fortæller at det der var ligsom at være hjemme ved bedstes gryder. Håber i kan hjælpe mig. Venlig hilsen Nicolaj Jørgensen

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv brugt flere uger på at finde et godt varemærke de gange jeg har åbnet en virksomhed, så jeg ved hvor svært det er.  En god metode er som du gør at spørge masserne. Herefter bør du kontrollere at du overhovedet kan anvende de mulige varemærker - bl.a. ved at kontrollere at varemærket ikke er optaget inden for din branche: https://www.rettigheder.dk (et optaget varemærke behøver ikke at være registreret for at være indarbejdet og dermed optaget pga. risiko for forveksling - så brug også google.dk for at kontrollere at der ikke er andre restauranter som er kendte under det tiltænkte varemærke). Check herefter at domænet ikke er optaget: https://www.dk-hostmaster.dk/.

Nævn herefter mulige navne til venner og bekendte. Kontakt dem et par dage senere og se hvilke de stadigvæk kan huske.

Og et sidste råd: start med et stærkt koncept og få retter og skaler langsomt op. Held og lykke!

Tilmeldt 14. Sep 19
Indlæg ialt: 27
Fra  Lasse ole Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes det virker som noget der skal have et navn fra Nordisk vikinge religion.
Tilmeldt 16. Sep 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Som hvad fx. 😊

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 95
Fra  ServiWet Hot Towels Rental service Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med Nicos danske favoritter

Grossist for restauranter, caféer, hoteller, konferencecentre og klinikker.

www.serviwet.dk Kontakt mig på +45 40373351

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have det nordiske i spil kunne du vælge et af disse navne.

Særinner (Den gris, som hver aften slagtes)

Yggdrasil (Livets træ)

Tilmeldt 16. Sep 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man kalde sin restaurant det? 😊

Fra Mørkøv
Tilmeldt 9. Jan 17
Indlæg ialt: 53
Fra  Musvit-Service / Vi kommer flyvende Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kongens Specialiteter :)

Indhent et konkurrencedygtigt tilbud på erhvervsrengøring fra MusvitService.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

ædedolken

Ja gu' fanden fik vi da asier

spis og vær glad

Tilmeldt 14. Sep 19
Indlæg ialt: 27
Fra  Lasse ole Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kunne være et sted navn som eksempelvis valhalla, eller et gude navn som eksempelvis odin. Du kan jo kombinerer dette med et andet ord som eksempelvis "odins baggård" hvis du er placeret i en baggård.
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)