Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Socialy.dk - nyt dansk SaaS start up med fokus på socialproof

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Aminoer & Iværksættere
Vi har lige åbnet op for Socialy.dk, som er et dansk SaaS StartUp med fokus på socialproof, der højner internet virksomheders konvertering. Vi kunne enormt godt tænke os lidt konstruktiv kritik samt hører jeres mening, for yderligere at forbedre hjemmesiden samt konceptet, så vi lige kan få de sidste på plads inden vi går i luften.

Alt feedback modtages, og vi kvittere med gratis PRO abonnement i 1 år. Bare kommenter jeres username herunder.

P.S. vi er begge ordblinde, så det kunne være rart med feedback på den front.

Ser frem til at hører fra jer,
Teamet bag Socialy.dk
Lea & Seb
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Dec 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lea og Seb

Det er en rigtig fin landingsside I har bygget. Behagelig valg af font, god farvesammensætning og whitespace, der giver plads til at fordøje indeholdet.

Noget af det første I skal kigge på er faktisk noget I næsten selv foreslår. Korrekturlæsning. I og med I begge er ordblinde, vil det være en god idé, at få læst teksterne igennem, så de er fri for slå- og stavefejl.

Jeres title tag siger: "Øg din konvertering med 10 % på 10 minutter - Socialy.dk - Socialy.dk". Fjern brand navn så I får en kortere title. Og måske skulle "konvertering" ændres til "konverteringer" eller "konverteringsrate"?

Jeg synes der mangler noget, som overbeviser mig til at bruge jeres produkt. Måske en case, hvor produktet er blevet brugt, og hvordan det har øget deres konverteringer.

Enkel oversigt over danske webhotel

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Lige lidt feedback fra en der ikke aner hvad I laver.

1. Jeg aner ikke hvad I laver. (SaaS / socialproof????)

2. Efter at have besøgt jeres hjemmeside - aner jeg ikke hvad I laver

Der er SYGT mange links med alle mulige funktioner - da jeg som nævnt, ikke ved hvad jeg koncept går ud på, gider jeg kort og godt ikke at tæske igennem 20 links. Der mangler en "lokkedue" på forsiden - Tekst, lille video - et eller andet, der kan fange mig. 

Er det et add in til ens webshop I har, hvor man selv kan lave SEO og linkbuilding? Eller er der noget mere aktivt på shoppen, som hjælper med at få mere salg? Eller det er noget helt 3. hvor I hjælper? Kort sagt - Guide Me - I know nothing :)

Håber det kan bruges (og nej det ikke for sjov, ved faktisk ikke hvad I tilbyder)

VH

Pete

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)