Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af webshop i form af ideer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 18
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer 

Er begyndt at få mine første kunder i biksen hvilket jo er dejligt , dog er jeg løbet tør for ideer til hvordan jeg kan optimere min side enten i form af content eller SEO .

Eller blot andet erfaring fra din webshop som du ønsker at give videre, har stadig kun været i gang nogle få måneder. 

Alle råd, tips og ros søges 

Domænet er 

oldschoolman dk 

Takker da på forhånd for jeres tid :)  

Ps. er selv meget teknisk derfor fedt med folk meninger og andre vinkler! 

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Da CPH Boy

Visuel super fin webside. Hvad angår SEO er der en række tiltag du kan kigge på. Jeg vil klart anbefale at se om du kan starte med at kigge på din fulde indlæsningshastighed som p.t. er på 6.1sekunder. Denne skal gerne ned under 3 sekunder (2.8 er optimalt). Der er også plads til at håndterer og pakke JS bedre, samt lave færre forespørgsler til server (på nuværende tidspunkt på 119 total).

Sikkerhed spiller også en væsentlig rolle, her får du en af de laveste score som jeg kan se det (karakteren F, hvor A er den bedste).

Nok mest kritisk har du næsten ingen backlinks eller organisk trafik til din webside. Det betyder bogstaveligt talt at du har meget lille sandsynlighed for at dukke op på søgemaskiner, inkl Google, hvis det ikke er fordi det er meget meeeeget specifikke keywords relateret til dit navn, adresse eller URL. Her er der en masse at gøre som dine konkurrenter klare sig meget bedre.

Hvis du er interesseret kan jeg få en af mine kollegaer til at lave en fuld teknisk SEO audit, i så fald smid en pm eller email


MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Tilmeldt 12. Sep 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Citer
Vi kan hjælp dig med seo eller designer hjemmesiden noget andet. du kan besøge os på dk.ziviweb.com eller du kan chat med os på facebook so vi kan hjælp dig. når med vil have godt rank i google søgning det vigtigt du har en god tekst i din side.
Mvh
shakeel
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)