Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Remarkedting mm

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har 2 små webshops som vokser okay, vi har tildels selv opbygget begge webshops efter et et par uheldige episoder med nogle virksomheder der tog os godt og grundig ved R....

Nå men vi vil gerne videre på vores rejse og nu søger vi nogle personer der kan hjælpe min bedre halvdel som laver alle Google annoncer mm.

Derfor finder der ikke nogle freelancer som kommer ud og lærer folk at lave SEO optimering mm så vi ikke behøver at lave langsigtede kontrakter med webvirksomheder der ringer konstant.

Vi ønsker nogen som kan anbefales af andre :-)

Håber at høre fra jer derude .....

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Sep 15
Indlæg ialt: 79
Fra  TEXTA Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi kan anbefale Andreas fra Search Partners (searchpartners.dk) - tag fat i ham 😊

Rød tråd og relationer igennem content marketing. Find os på https://texta.dk.

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Skruebissen,

Hvor i landet hører i til "bor i"? :) Jeg har en som bør kunne hjælpe jer stærkt videre?

Vh,
Erdal

Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

det er Fyn ved Bgense

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lyder rigtig spændende. Smid en pm så kan vi lave en gratis teknisk SEO audit raport - et tilbud vi køre med hele september 2019, så har du et uforpligtende overblik over hvad der skal laves på SEO-delen for at komme videre.


MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Trådstarter jeg ville anbefale dig at du køber seo-lex af Thomas Rosenstand. Den er altså bare guld værd.

Og derudover så har jeg lavet en liste over 100 links du kan bruge til linkbuilding som du gerne må få hvis du sender mig en PB med din e-mail adresse.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)