Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der har nogle gode råd ang. linkbuilding af hjemmeside evt. liste over sider hvor man kan lave indlæg om ødegård i Sverige.

[Linkbuilding fjernet af moderator]

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Når du her siger linkbuilding formoder jeg du henviser til on-page linkbuilding? I så fald, er det struktur/form af linkbuilding du søger eller indhold?

Hvis du ønsker at forbedre visningen af søgeresultater for en "ødegård i Sverige" handler det mere specifikt om at target disse keywords og netop gå efter specifikke keywords der har en lav density så du kan opnå høj visability på netop dette emne.

Et godt sted at starte er at sætte Google Search Console op som giver dig datadreven data der kan anvendes i SEO sammenhæng til at finde ud af hvilken impression du skaber med dit nuværende materiale på webside, og enten tilpasse dette så det er mere streamlinet med dit budskab eller prøve at bevæge dig over i at skrive om det du gerne vil have webbruger lander på din side for.

Lad mig høre hvad du tænker

Hilsen
Tobias

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Jeg der er tale om generel linkbuilding mener det heder outreach men også linkbuildig mellem egnesider som omhandler den Store Ødegård Boafall, med undersiderne, Boafall, svenskødegaard og svenskodegaard.

Er der et sted hvor man kan læse om retningslinjer for havd Google syntes er en god ide.?

mvh.

Mads Kramer

[Linkbuilding og signatur med links udenfor signaturfeltet fjernet af moderator]

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg kan sige meget mere om jeres websides "linkbuilding og outreach" hvis du smider mig en pm eller email. Hvad angår Google så udtaler de i generelle termer noget om deres search og hvordan man kan lave SEO hertil, læs her:

google.com/search/howsearchworks/

support.google.com/webmasters/answer/74511
84?hl=da


Hilsen
Tobias

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Fra Mørkøv
Tilmeldt 9. Jan 17
Indlæg ialt: 53
Fra  Musvit-Service / Vi kommer flyvende Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv evt. at tjek den side som hedder https://opbygning.dk/ - der kan man finde forskellige informationer til opbygning af hjemmesider, hvor man også kan læse tips om linkbuilding.

God arbejdsdag!

Indhent et konkurrencedygtigt tilbud på erhvervsrengøring fra MusvitService.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb dig adgang til Ahrefs, og tjek hvor dine konkurrenter har backlinks fra. Det kan ofte give dig et billede af dine muligheder, og så er det egentlig bare at gå igang.

Ahrefs har typisk en kampagne for nye kunder, hvor du får en trial-periode på 7 dage for nogle få dollars. Det er pengene værd at prøve dem af.

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)