Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Ladies Fashion

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 06:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg sidder pt. med en webshop www.ladies-fashion.dk og kunne godt tænke mig jeres syn på hvordan min side ser ud.
Jeg er godt klar over at min side loader en smule langsomt og at det højest sandsynligt har direkte indflydelse på om folk bliver hængende på siden eller falder fra.

Men jeg er interesseret i at vide hvordan min hjemmeside ser ud fra jeres perspektiv, da jeg kæmper med at få gang i salget.

Mvh.

Mark

Fra Hvalsø
Tilmeldt 11. Jun 19
Indlæg ialt: 28
Fra  Vektropol Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Selve udseendet ser fint ud synes, og hastigheden er tålelig men kunne godt optimeres. 

Jeg har kun tjekket forsiden, men her er der nogle SEO-ting som du bør være opmærksom på.

Blandt andet har du 2 H1'ere, der er nogle H2'ere der ikke giver meget mening, og din metabeskrivelse ser således ud:

"Forny din garderobe Tøj og kjoler til både hverdag og fest Shop tøj Shop sko unikt tøj til hverdag og fest SHOP NU Nye Produkter SHOP NU SHOP NU Til Bruden SHOP NU SHOP NU Til Fest SHOP NU SHOP NU Til Hverdag SHOP NU SHOP NU Sko SHOP NU SHOP NU Populære Produkter SHOP NU Vi søger det unikke. Vi ..." - den får du ikke meget ud af ;-).

Og så skal du have godt gang i Schema og rich snippets, så Google nøjagtigt forstår hvad du ønsker at sælge.

Der er sikkert meget mere der kan optimeres, men det kræver lidt mere tid at gå igennem.

Visuel branding til virksomheder :: Vektropol :: Webdesign, logodesign, visuel identitet m.v.

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mark

Mmm, min browser (Chrome) har svært ved at indlæse produkt-billeder fra forsiden. Herudover kan jeg se at teksten er fin nok og hjemmesiden er bygget op i en overskuelig form/struktur, men der er utrolig meget der kan gøres inden for søgemaskineoptimering (SEO). Websiden har stort potentiale til at få meget mere trafik, men der er en række SEO ting du skal sørge for at få på plads asap så du kan ranke bedre. Smid mig en pm hvis du gerne vil have jeg uddyber med data


Hilsen
Udvikler og lokal SEO konsulent
Tobias fra Miklagárd SEO

miklagard.dk

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)