Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leiregister.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har erfaring med denne udbyder? Bestilte et nummer. De trak penge, og har ikke fået ordre bekræftelse, tavshed fra deres support. Tænker om det endnu et fup firma :(

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt to LEI koder på det sidste - begge hos Nordea's samarbejdspartner. Begge gange gik der et par dage før jeg modtog koden i mail. Nordea har registreret og godkendt koden til brug.

Måske du er lidt forhastet? Du skriver intet om hvornår du søgte og hvorlænge du dermed har ventet på svar

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder godt nok billigt i forhold til flere andre. Men hold os da endeligt opdateret, om det går igennem. 

Da jeg sidste år købte hos leinummer.dk gik der også et par dage, førend jeg fik LEI-koden. Dog fik jeg straks en ordrebekræftigelse. 

Tilmeldt 19. Mar 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik svar fra dem i dag. De havde sendt mail, men kan ikke svare på hvorfor jeg ikke har modtaget den. Men sender man mail direkte til dem via deres email i stedet for deres web formular svarer de. Har modtaget alt jeg skal bruge. Så alt i orden.

Tilmeldt 19. Mar 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt med der kan gå et par dage. Men havde ikke modtaget en odre bekræftigelse selvom de havde trukket penge. Derfor jeg var lidt nervøs.

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Blot for at supplere, så bruger jeg selv Bloomberg til LEI - https://lei.bloomberg.com

Hos Bloomberg er det $65 for oprettelse og $50 for årlig fornyelse. Som jeg lige husker det, så var ansøgningsprocessen dog ikke ligefrem top-tunet.

Tilmeldt 16. Sep 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
LEI Register er fra Estland. Jeg var først hos NordLEI (som så er svensk) hvor jeg modtog SPAM mails fra LEI Register og en anden udbyder (også fra Estland) Dansk LEI tror jeg de hed, hvor de snød mig til at flytte mit LEI nummer til dem. De fornyede dog aldrig mit LEI Nummer, men de trak pengene alligevel. Jeg flyttede mit LEI nummer til LEInummer.dk / globalfinreg.com som en anden nævner og det er gået som smurt lige siden. De er danskere, har telefonsupport på dansk og det hele, så jeg er alt i alt helt tilfreds.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)