Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App-Udvikler søges til ny ide!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg arbejder i skrivende stund på en ide, der ret beset beror på en platform dvs. en app, som har til formål at være en slags tøjudveksling mellem de enkelte brugere. Appen hedder Deldingarderobe og er særligt henvendt til unge, hvor tøj ikke alene har en funktionel nytte, men også en social nytte. Tøjgarderoben hos danskere er uhyre omskiftelig, hvilket vil sige, at vi har en tendens til udskifte vores garderobe ekstremt hyppigt. Tendensen kan hovedsagligt tilskrives modeindustrien og modetendenser, der ofte tilskynder forbrugerne til at købe nyt tøj. Dette er alene ikke uholdbart for den enkelte forbruger, som må punge uforholdsmæssige summer ud for tøj, der har en kort levetid, men også for miljøet der lider stor belastning af produktionen af tøjtekstil. Min ide vil være et billigere alternativ for den danske forbruger, idet udlåning af tøj er billigere (og hottere end nogensinde tænk bare på genbrug) end at købe selve tøjet og det vil samtidig gavne miljøet. Det vil skabe en stor fleksibilitet hos den enkelte som især efterspørges blandt unge. Unge mennesker som jeg selv ønsker at gå i fedt og ofte i dyrt tøj som pengepungen har svært ved at klare. Derfor vil jeg med del-din-garderobe gøre det muligt for enhver person at eksperimentere og
gå med det tøj de har lyst til uden, at det skal ligge dem økonomisk til last. Jeg har udarbejdet forretningningsmodel, logo, målgruppeanalyse og mm.

Dette er bare en lille teaser, da jeg har skrevet omkring 16 sider hvor jeg redegør for hvorfor det er en god ide og hvordan jeg vil komme ud med ideen osv.

(Det skal siges at jeg især har brug for hjælp til det tekniske omkring it og videreførsel af ideen generelt, her tænkes der på app udvikling og mm. DErfor håber jeg på at finde en person med gode tekniske kometencer, som kunne være frisk på at mødes og tale videre om ideen.
Lidt om mig selv: Jeg hedder Abdallah Said og er 18 år. Jeg går i 3g på Niels brock. I må meget gerne skrive til mig på min mail: hvis i har nogle tips i I skriver bare hvis i vil dele eller har indvendinger der kan bruges.

KH Abdallah Said
Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person
Hej Abdallah

Jeg har arbejdet i branchen i mange år, og det bedste jeg kan sige til dig er:

Hvis du har tænkte dig at udvikle en app der fx koster dig DK 200.000 (enten ekstern investering eller egen tid) skal du bruge derudover DK 2 millioner på promovering, PR af din app. Hvis du ikke har DK 2.2 millioner, så burde du måske overveje at lave noget andet, som senere måske kan anvendes som springbræt til PR af din app.

Det er desværre virkeligheden i dag hvor der publiceres flere hundreder af apps til Apple App Store/Google Play Store hver eneste dag... Du drukner iblandt alle andre, og i gennemsnit anvender hver person 5-8 apps (alt i alt) hvér dag. Lang historie kort: jeg vil tænke ud ad boksen og se om jeg kan komme på en ide med dit nuværende budget, ressourcer som ikke er teknologi-/platform-afhængig i samme forstand som din ide, og prøve at skabe dit gennembrud denne vej igennem. Det er bare mine erfaringer der snakker - men muligvis sidder du inde med den helt vilde ide som en investor gerne vil smide millioner efter.




Hilsen
Udvikler og lokal SEO konsulent
Tobias fra Miklagárd SEO

miklagard.dk

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot beskrivelse og indsigt Tobias 👍

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 5. Sep 19
Indlæg ialt: 40
Fra  Egus Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Abdallah,

Som jeg læser idéen, er der ingen grund til, at det skal være en native mobile app. Det kan være lettere at starte sin virksomhed op omkring en hjemmeside, og se om idéen i sig selv kan laves til en forretning. Hvis forretningsmodellen så fungerede for hjemmesiden, kunne man med tiden se om det gav mening også at få lavet en app.

Mvh

Emil

Adm. direktør hos Egus
Tilmeldt 1. Sep 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej alle,
Jeg leder efter en app-udvikler, som kunne tænke sig at bruge tid og sine kompetencer på at udvikle appen, jeg er udmærket klar over at det koster penge at skabe den her app. Dog vil app udvikleren også have sin del i den kommende virksomhed, som jeg er sikker på nok skal blive en succes. Jeg har som sagt lavet en stategi ift hvordan jeg vil promoverer appen, som ikke vil koste en masse penge da det er noget jeg kan og den her app vil sprede sig rigtig hurtigt, da det er et behov som mange unge efterspørger(ligesom jeg selv). Så alt i alt, så har jeg lagt en plan for hvordan appen skal fungerer osv, dog mangler jeg selve appudvikleren, som kan få mit værk ud i verden, da det er noget jeg ikke selv kan. Derfor håber jeg at finde en der er frisk på netop dette!

Mvh Abdallah
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jan 18
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du må da meget gerne kontakt os vi har mange års erfaring. Vi kan altid find en løsning til pris og ide. Du kan kontakt mig via info@ziviweb.com eller dk.ziviweb.com chat me os

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Abdallah,

Har du kigget på Startup Central? vi hjælper iværksættere med at starte virksomhed om det er en lokal håndværker, en der har en app ide, eller man vil lave en webshop :) og en af vores samarbejdspartnere kan lave en prototype app til kun 9.995 så kan du få lavet et mock-up og få den testet af :) 

Med venlig hilsen
Mathias

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)