Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efterbetale moms online - Hjælp !

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 104
Fra  Zmarto ApS Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har gjort den skam at betale min moms i for god tid . (for 14 dage siden) , hvilket resulterer I at skat har sendt pengene retur. (Man må max betale pengene 5 dage inden fristen har jeg nu lært )

Nu står jeg så og skal betale den IGEN idag --- men hvor gøres dette på SKAT's hjemmeside ?

Syntes jeg har kigget overalt på Skat¨s Tastselv side uden at kunne finde en måde, hvor jeg kan betale online igen.

Anyone ?

http://www.festloeven.dk Festudlejning i Nordjylland - Sluch Ice maskiner 400 kr. Softicemaskiner fra 600,- Popcornmaskiner 350,- 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste er at bruge betalingsservice, men det er nok for sent nu.

Kan du ikke overføre på den same mode, som du har gjort for 1. gang?

Men uanset hvad, bliver det for sent, og du vil blive pålagt ekstra penge, da skat har brug for 2-3 dage for at køre din betaling gennem systemet.

Fra Hjørring
Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 104
Fra  Zmarto ApS Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ..
Ja det ved jeg ..
Niks -kan umiddelbart ikke finde et sted hvor jeg kan betale IGEN .

(Kan godt indberette / rette igen - men ikke betale eller få et betalingsvindue enten med netbank eller kortbetaling.

http://www.festloeven.dk Festudlejning i Nordjylland - Sluch Ice maskiner 400 kr. Softicemaskiner fra 600,- Popcornmaskiner 350,- 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hjørring
Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 104
Fra  Zmarto ApS Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker - tror det løste problemet ;)

http://www.festloeven.dk Festudlejning i Nordjylland - Sluch Ice maskiner 400 kr. Softicemaskiner fra 600,- Popcornmaskiner 350,- 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg så være så nysgerrig og spørge, hvordan du betalte første gang? For jeg printer jo altid ud, når jeg har indberettet og så står der en betalings-linje/kode på min kvittering. Den ville jeg jo så bare finde frem og betale på igen.

- Og vi er vist mange, der har været på den der med at betale i for god tid... :-)

Tilmeldt 28. Dec 18
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du trykker på "Udbetalingsgrænse" ude til venstre under Skattekontoen, så er der mulighed for at sætte udbetalingsgrænsen helt op til 200.000 kr., så SKAT ikke udbetaler beløb under denne grænse. På den måde kan du betale så tidligt du orker, og du kan altid sætte grænsen ned igen hvis du har et tilgodehavende du gerne vil have udbetalt.

Med negativ rente på de fleste erhvervskonti, kan det faktisk være en fordel at betale SKAT tidligt, så pengene kan stå der til en attraktiv rente på 0%.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)