Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør/Producent af Bambus tandbørster med eget logo

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, jeg står og skal til at åbne en webshop, men mangler en leverandør/producent af Bambus Tandbørster, jeg har brugt adskillige timer på Alibaba, men synes det er skide forvirrende at blive kloge på de kinesere, og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal regne med hvis jeg køber et parti hjem.
Tænker på diverse cerficikater og hvordan jeg kan regne med at produktet har en hvis standard og rent faktisk er bæredygtigt og tingene som de skriver passer, så jeg ikke ender med falsk markedsføring

Anyways.
Har i nogle gode råd til hvordan jeg får fat på en super leverandør og hvordan hele processen fungere ?

og må jeg overhovedet importere noget fra Kina hvis jeg kun er Registreret som Pmv virksomhed, eller skal jeg også registreres til andre ting?
Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Manus99

Dejligt du går op i hvem som skal være din leverandør, det vi kan byde ind med er gode råd til at undgå at købe ulovlige og tvivlsomme kopivarer her: https://www.jegvaelgeraegte.dk/for-virksomheder/

Du kan også få mere vejledning om kopivarer hos ’Hotline om kopivarer’. Hotlinen drives af Patent- og Varemærkestyrelsen. Ring til 22 60 56 87 på hverdage mellem 9.30-11.30 eller skriv til enforce@dkpto.dk.

Du kan også kontakte Patent- og Varemærkestyrelsens Kundeservice på 43 50 83 01. Det er
helt uforpligtende for dig at tale med os.

Lonnie / Patent- og Varemærkestyrelsen

Fra Dongguan
Tilmeldt 9. Mar 18
Indlæg ialt: 21
Fra  Kamapack Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Manus99

Jeg tror sagtens vi kan være behjælpelige med bambus tandbørster, og vil meget gerne have en dialog med dig.

Du er meget velkommen til at kontakte os på contact@kamapack.com

Ift import fra Kina til Danmark, skal man være importregistreret hvis det du importere er til videresalg.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Venligs hilsen Asger Butcher

Kamapack

Tilmeldt 27. Aug 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Spændene, Jeg har skrevet en mail til jer :-) Mvh
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)