Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemme arbejde

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 20. Aug 19
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej
Prøver igen :-)
Jeg står i den situation at jeg gerne vil udfordres noget mere i forhold til opgaver. Samt jeg sent hjemme fra skole, så søger jeg et job hvor jeg kan arbejde hjemmefra vi telefon eller computer i hverdagene. Jeg er på SU men da den ikke dækker, nok bliver jeg nødt til arbejde ved siden af skolen.

Jeg er kendt med de diverse Office programmer, og generelt bare god teknisk. Jeg er et meget struktureret menneske, og meget lære nem. Engelsk kan jeg læse, men er ikke den bedste til det skriftligt. Jeg er glad for selvstændigt arbejde, om det i form af skriftligt eller mundtligt er mig lige meget.

Det muligvis ikke de bedste kvalifikationer, men man må jo prøve.
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Dec 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Har du overvejet at blive content writer indenfor SEO verdenen? Ofte får de stukket en deadline, et emne og skal skrive x antal ord. Du står selv for hvor mange, hvor få og hvor langsomt du skriver teksterne - det afhænger din løn så af. Du bliver nemligtr aflønnet per ord/tekst du skriver. Jeg er sikker på nogle af SEO bureauerne derude mangler en content writer. Søg bureauer i nærheden af dig og send en uopfordret ansøgning. :-)

Det opfylder i hvert fald dine krav, med at kunne arbejde hjemmefra og på de tidspunkter, som passer dig.

Enkel oversigt over danske webhotel

Fra Maribo
Tilmeldt 20. Aug 19
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Mange tak for svaret :-) Det afprøver jeg
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Dec 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Enkel oversigt over danske webhotel

Fra Maribo
Tilmeldt 20. Aug 19
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak, har prøvet at skrive til dem :-)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)