Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad syntes i om siden

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 591
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

vi har lige fået lavet vore hjemmeside om, hvad syntes i er godt og skidt, vi ved godt billederne skal være bedre, vi vil gerne lave med hvid baggrund men kan ikke hitte ud af photoshop

giv os venligst noget feedback

www.sisseline.dk

hilsen

thomas

Fra Odense SØ
Tilmeldt 23. Nov 07
Indlæg ialt: 35
Fra  Konfliktpartner.dk Skrevet kl. 11:28

Hej,

Tillykke med nyt design.

umiddelbart ser det  overskueligt ud.

Men i skal nok følge lidt op på teksten. Fx bliver man usikker på om jeres show-room faktisk er åbent? I har skrevet i sælger tøj fra 0-14 år, men i har drengetøj fra 10-16 år, og der står ikke noget om aldersspredningen hos piger.  Jeg mener det er vigtigt, for jeres troværdighed at få sådanne ting i orden.

OG lige det sidste mht. tekst: prøv i stedet at skriv: Få tilbud og nyheder direkte i din mailbox: tilmeld dig nyhedsbrevet. Altså det I gerne vil give os forbrugere først og derefter det i vil have vi skal gøre for jer.

Jeg synes osse i skal reklamere med jeres tilbud ¨på forsiden, det ville i hvert fald få mig til at klikke ind. ...alle vil jo gerne gøre en god handel!

God vind

Mvh. Eva Maria Knudsen

www.2hjem.dk - til forældre der bor hver for sig  

Fra Give
Tilmeldt 29. Feb 08
Indlæg ialt: 34
Fra  cnh.dk Skrevet kl. 14:37

Det er et rigtig fint design, det ser godt ud!

Som du selv siger er billederne ikke optimale, I bør stræbe efter at billederne har samme størrelse, det vil give mere harmoni på siden. Hvis I vil have billeder med hvid baggrund skal i enten igang med at fritlægge i photoshop (søg på Google der er masser af guides til fritlægning) eller også skal i lave nye optagelser med lærred og det rigtige udstyr.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)