Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi drømmer om selvstændig virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Min kone og jeg har længe gerne villet være vores egne herrer, og har fra tidligere arbejder (i butik) kunnet konstatere, at vi arbejder godt sammen.

Vi har læst lidt på nettet og fundet ældre artikler, hvor ægtepar har fundet eksisterende virksomheder, og opkøbt, og vi tænker at dette måske er et mindre sats, end at starte fra 0, fordi virksomheden måske allerede har en fast kundebase og er beviseligt rentabelt... Og vi sidder ikke ligefrem inde med et genialt nyt koncept, men vil egentlig bare gerne forsøge med noget der allerede er etableret, som må være mere sikkert. Jeg er ingeniør og min kone er pædagog - så vi kan lidt af hvert, vi vil bare ikke låse os fast nødvendigvis.

Men i dagens Danmark, hvor leder man da bedst muligt efter sådanne allerede etablerede virksomheder til salg? Har kigget lidt på Saxis hjemmesiden, men synes primært vi finder webshops, hvilke kan ellers anbefales?

Vi er ikke kræsne og er friske på at prøve hvad som helst - men søgemaskiner vil meget gerne have bare lidt specifikt at søge indenfor, men det kunne både være butik eller andet erhverv - findes der udover Amino et site, et sted hvor man kan få råd og vejledning til "sikre" brancher, så det ikke bliver et kæmpe sats?

Håber på konstruktive svar på et løst defineret spørgsmål :)
Fra Trelleborg
Tilmeldt 15. Aug 19
Indlæg ialt: 5
Fra  www.cibumic.se Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
I kan eventuelt prøver at søge efter virksomheder tilsalg på virksomhedsborsen dk. Her finder i også andet end webshops tilsalg.
Tilmeldt 7. Apr 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kigger selv meget på Saxis og følger lige med i dette indlæg, tak!

Jeg arbejder med digital markedsføring på min side om gratis lydbøger :)

Tilmeldt 9. Oct 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er lidt i samme båd som jer,
Søger også på at være min egen herre men er forsikringsuddannet og har ikke rigtigt nogle erfaringer omkring det at være sig selv.

Ønsket er der men der mangler lidt på erfaringerne.

Jeg ligger også på saxis. Det et rigtig godt sted at søge.

Hvis i tænkte på at sælge produkter på nettet så kig på spotyfy om hvilke produkter der er mest sælgende pt. Og få nogle ideer.


Held og lykke

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en masse facebook sider, hvor folk sælger deres virksomheder, webshops mv :) 

Prøv at tag et kig derinde og se om der ikke kunne være noget for jer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)