Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på firmanavn til min idé

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 28. Apr 18
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere.

Jeg vil gerne bede om jeres feedback på firmanavn til min idé.
Jeg tænkte på at kalde det "webomon.com"

"mon" skal udtales som i "monster". Jeg kan evt. have et logo med et monster :)

der er også lidt ordrim med "mon" og ".com"

Jeg vil lave en platform hvor iværksættere kan lave deres egen hjemmeside.
Det kommer til at være en blanding mellem en byg-selv platform som Wix og et webbureau.
Ideén er at gøre det billigere for nystartede at få en hjemmeside.
Det bliver billigere fordi man selv kan gøre meget af arbejdet med en drag-and-drop hjemmeside bygger, og så tager jeg mig af resten som man ikke selv kan gøre uden at have erfaring.

Hvad syntes i om navnet? Giver det mening, skiller det sig ud, og er det nemt nok at huske?
Tak for jeres feedback.

Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er masser af den slags CMS gøgl, mere eller medmindre avanceret. Hvad vil du konkurrere på? Udfylder du noget der mangler i marked?

Jeg spørger fordi det vil være smart med et navn der tydeliggør din profil og position (men skal stadig holde om 10 år). 

Direkte feedback: Navnet er noget lort. Jeg kan ikke se det smarte i at signalere at man er et monster. Det kan godt være at du synes at monstre er seje, men gør din målgruppe? Jeg har ikke lyst til at handle med et monster. Hvad skulle fidusen være? 

"Web", selvom det måske er god logik i forhold til virksomheden, så er jeg i tvivl om det unikke og det at skille sig ud som noget der huskes. Der er så meget der er "web", så kognitivt kan det falde som en dråbe i et stort hav. Det kan dog omvendt vise sig at være genialt "web" og "bo" = hjemmeside. 

      

        

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

"Navnet er noget lort"

Haha, aggressivt... Devil

Måske du kan svare på hvorfor "Monster Energy" har så stor success som de har, når folk hader monstre? Hmm

Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 58
Fra  Marketing med mere Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes heller ikke navnet er helt optimalt, og det er faktisk primært, fordi jeg ikke synes det klinger så godt. Du har selv skrevet, hvordan "mon" skal udtales, og allerede der ringer mine alarmklokker. Det er nemlig langt nemmere at blive husket, hvis folk på intuitiv vis kan regne ud, hvordan dit firmanavn skal udtales. 

Jeg ville nok gå efter et mere simpelt navn, hvis jeg var dig :-) 

Indehaver af konsulentvirksomheden Marketing med mere

Tilmeldt 7. Apr 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Det lyder som en rigtig fin idé og jeg er fan af navnet!

Jeg arbejder med digital markedsføring på min side om gratis lydbøger :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)