Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop på surftown

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Kan anbefale scannet - det virker.

En af mine venner har en shop på surftown og der er ofte nedetid og l a n g s o m forbindelse.

Ikke noget man kan holde på f.eks utålmodige kunder som mig med. Virker skidtet ikke ordentligt, finder jeg et andet sted at handle Big Smile

Venlig hilsen Lone

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:22

Hmm... Tror i grunden ikke jeg vil anbefale scannet (det er den eneste standard shop jeg har erfaringer med, så jeg kan af gode grunde ikke udtale mig om de andre).

Administrationen er mildest talt forfærdelig, med mindre man har sådan en art retro firser fetish, og jeg syntes shoppene sådan visuelt efterlader meget at ønske. 

Jeg syntes jeg kan forstå på de folk som ved noget om det at dandomains løsning er væsentligt bedre, så jeg ville da kigge i den retning i stedet for. Hvis altså det skal være en lejeløsning...

/Peder 

Tilmeldt 21. Mar 07
Skrevet kl. 12:22

Big SmileHej Peder

Jeg synes da administrationen er dejlig overskuelig - men måske jeg er lidt retro firser fetisch også så ...

Hvordan shoppen visuelt bliver, er vel et spørgsmål om hvor meget tid man vil bruge på det?

Venlig hilsen Lone

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 12:31

Hehe... Det kan godt være at det bare er mig. Jeg syntes bare man kan få så meget bedre, både i forhold til pris, funktionalitet og udseende.

Det er rigtig at man kan gøre en del for udseendet af ens shop, men langt de fleste jeg har set fra scannet syntes jeg har set meget standard agtige ud. Men igen, det kan være jeg har været uheldig...

Syntes du godt nok at administrationen er overskuelig? Så må du oven i firser tingen da også have en ting for dropdownbokse Stick out tongue 

Mvh Peder 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:47

Hej Peder,

Jeg har igennem tiderne hørt mange lovprise Scannets administrationsmodul, for at være meget brugervenligt. Lone er kun en blandt rigtigt mange.

Ligesom dig kunne jeg istarten heller ikke se hvorfor, det ligner jo den måde man udviklede web-løsninger på for 10 års siden. Men det virker altså rigtigt godt i praksis.

Grunden til dette, er at Scannet kombinerer brugerflade direkte med dokumentation, således at brugeren lærer at bruge systemet undervejs. Og deres dokumentation er rigtigt god. Scannets tilgang virker rigtigt godt, mens brugeren er i den lærende fase og for steder hvor brugeren sjældent kommer. Men måske lidt upraktisk for den garvede bruger eller til et stort antal vare.

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 15:42

Tja, hvis der ikke var noget om det så ville de nok ikke have så frygteligt mange kunder. Men helt ærligt, jeg syntes mest administrationen minder om noget som de har opgivet at videreudvikle frem for noget de har usability testet til det niveau det er på nu.

Nu siger du lige det der med at administrerer flere varer. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at det skulle være muligt på nogen praktisk forsvarlig og smidig måde at administrerer mere end 20 varer og lige så snart man runder 99 bliver det jo helt gak! Det er jo frygteligt lavet.

Jeg tror den lovprisning som man ser rundt omkring langt hen af vejen skyldes at de forskellige aldrig har prøvet lidt mere moderne systemer.

Men igen det er squ nok bare mig der har set mig sur på det administrationsmodul... Indifferent 

Tilmeldt 21. Mar 07
Skrevet kl. 14:14

He he - administrerer ca 200 varer +/- (alt efter udbud/efterspørgsel), og det går helt fint Wink

..........er det så nu, jeg skal hviske noget om mænd og multitasking - eller skal jeg bare lade være? Zip it!

Stick out tongue  Big Smile  Angel

Venlig hilsen Lone

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)