Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop på surftown

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

godaften her på siden

er ved at undersøge webshops rundt omkring. den hidtil billigste har jeg fundet på surftown til ca 250 pr mdr.

er der nogen der har erfaringer med denne- og hvorfor er den en del billigere end den man kan finde på f.ex. scannet og dandomaine ??

 er meget nyopstarter og har ingen kendskab til disse ting ...endnu...

 

mange hilsner g-unique

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

 Den Webshop du får hos Surftown er kun en standard open source webshop, kaldet OScommerce.. Dandomain, og Scannet har selv udviklet deres systemer... Hvis du skal benytte Surftown, gør du klogt i at investere en del penge i at få designet din shop, så den ser proff ud :)

Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

ok tak  - prøver at kikke nærmere på det.

har en fornemmelse af at det er meget godt givet ud at vælge  en af de to andre,...

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

 DanDomain webshoppen har jeg kun læst en masse godt om, de lancerede en ny version for nogle måneder siden, og den er rigtig lækker... Du kan evt. hive fat i www.cygnet.dk

Han har arbejdet en del med DanDomain webshops, og hans referencer ser fornuftige ud :) 

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset hvilken af de 3 nævnte du vælger skal du smide en god slat kroner i at få et pænt design på m.v. og derfor kan du som sådan lige så godt vælge en webshop løsning der ikke binder dig til de måndelige udgifter på samme måde som de andre løsninger.

Hvis du vil vide mere skal du være velkommen til at skrive en mail på email@redweb.dk - priserne starter fra 8000,- eks. moms for en unik løsning du kan hoste på de fleste php baseret webhoteller.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også overveje om Shopify er noget for dig - www.shopify.com

Der findes enkelte designtemplates i prisniveauet $100 - eller du kan få lavet en fra bunden for ca. $1000

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Dandomain vil jeg på det kraftigeste anbefale. De har solgt 1600 webshops, har en meget bedre løsning og intern bruger de 80 procent af deres resourcer på support og videreudvikling af deres succesfulde e-handelsløsning, og er rigtig gode til løbende at forbedre løsningen ift. de forspørgser de får fra deres mange kunder. Endere stiller de ultimative krav til sikkerhed og oppetid på alle deres 40.000 løsninger, så for et par 100 mere får du virkelig noget for pengene. Og jeg skulle hilse at sige at de overhovedet ikke betragter Surftown som en konkurrent, det siger vist alt Smile.

På DanDomains hjemmeside kan du få en gratis demo i 30 dage.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt sikker på, at surftowns løsning er en oscommerce installation, da du bruger sitebuilder til at lave et design... Det er rigtigt at du kan lave en oscommerce installation ved 1-click når du har et webhotel hos dem...

Men hvorfor afprøver du ikke dandomains og scannets webshop demoer... ?? 

 

Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak for svar.'

vil  afprøve en gratis webshop en måned....er så småt ved at lære hvordan jeg lægger ting på nettet overhovedet, er så absolut nybegynder med  det hele her  ...og skal igang med at lære dreamweaver også.Confused... så det bliver én ting ad gangen. men kan rigtig godt bruge jeres svar!

vender formentligt tilbage undervejs i processen Smile

 

mange hilsner g-unigue

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du vælger en standard webshop løsning, så behøver du nok ikke at sætte dig ind i dreamweaver... brug istedet din tid på at lære photoshop at kende, så du kan lave nogle rigtig flotte produktbilleder... :-) 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)