Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside/webshop

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 5
Fra  Objectivity Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale noget standardiseret - fx WordPress & Magento + e-conomic - som er i Zapier, så kan du automatisere alle processer & og marketing. Så du ikke drukner i successen, når og hvis den skulle komme. 

Jacob  

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input, Jacob.

Magento vil være overkill med et så beskedent antal varer. Jeg har afprøvet den for et par år siden.

Så kunne jeg selvfølgelig vælge PrestaShop (som jeg også har testet tidligere), men jeg savner nogle argumenter forfor jeg IKKE skulle vælge f.eks. SmartWeb. Nå ja, her bestemmer jeg jo ikke det hele, men umiddelbart ser det (for mig) ud som at den kan blive en udmærket løsning med kun godt 400 varer.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Argument:

Siden er en del år gammel og er bygget op med table tags. Det gør siden langsom og det er ikke så spiseligt for søgemaskinerne. Derudover så er den ikke god at se på mobil platform som er mange der bruger idag. Bare tag en tur med toget og se hvor mange ser sidder med næsen i mobilen - tænk på hvor mange der kan sidde og lige købe noget online.

Hvis du er ude og kigge på mulige løsninger så kig også på Umbraco. Der findes nogle få shop plugins til det, men til 4-500 produkter kan man nemt bruge den indbyggede sideredigering. Så skal der bare laves en indkøbskurv og et checkout. Umbraco kan nemt vokse med opgaven og der kan også være flere sites i den på sigt.

Jeg sidder selv og er næsten færdig med at konvertere en butik fra en gammel table side til Umbraco som er meget størrer (med omkring 15000 produkter).

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for henvisningen, Niels. Jeg kigger på det.

Fra Valby
Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 5
Fra  Objectivity Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor du ikke skulle vælge SmartWeb? 

Hvorfor du ikke skulle vælge PrestaShop?

Hvis du har en stand alone shop, som du aldrig vil integrere med noget, for at automatisere dine processer? Så er det sikkert fint... 

Men... 

- Tror du det kunne blive smart at integrere din shop med en fakturerings-program, freshbooks, Quickbooks, Xero, e-conomic? 

- Tror du det kunne blive smart at integrere din shop med et CRM-system, som Hubspot, SoHo?

- Tror du det kunne blive smart at integrere din shop med et marketing-automatiserings værktøj - som MailChimp, Facebook adds, Linkedin adds? 

- Tror du det kunne blive smart at integrere din shop med et kundeservice-software, som Freshdesk, Zen Desk, Solve? 

Så vil jeg anbefale dig at finde en shop der er i en åben iPaaS - som Zapier, Workato, etc. 

Jeg prøver ikke at drille dig, men du skaber så mange problemer for dig selv, hvis du vælger en shop-platform, som du ikke let kan automatisere.

Og ja hvis du spørger SmartWeb eller PrestaWeb - så vil de sige "- Ja men vi har et åbent API... så du kan bare integrere til det software, som du vil..." Men hånden på hjertet, hvis disse leverandøre var ærlige, så sker det næsten aldrig.

Mit bud er - at du vil fortryde det.       

 

 

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Denne shop er stand-alone ... i modsætning til firmaets anden (og meget større) webshop.
Tilmeldt 17. Aug 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne evt. godt bruge noget hjælp enten til at starte helt forfra eller til at lave den færdig jeg har givet op på ? Det er både hjemmeside og webshop ville du kunne det?
hilsen ole


Side 2 ud af 2 (17 indlæg)