Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er forskellen på SEO Bing og Google?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 18
Indlæg ialt: 25
Fra  Norh Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra karriere menneske til nørd i SEO & design, bor på Amager, arbejder for bl.a denne elektrikere

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg søger efter " lej håndværker København" i Google og Bing, her er mit resultat.

Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke jeg ville bruge så meget krudt på Bing, men derimod Google. For hvor mange bruger egentlig Bing? 1%? :)

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

1,25% kilde: Marketshare

Det er heller ikke hans problem, hans problem er at han TROR han kommer højere op på Bing end på Google, men jeg tror at siden kommer ret højt på hverken Bing eller Google. Det er fordi han har besøgt siden igennem Bing og ikke brugt privat browsing. Dette skal man altid huske når man "googler" sine egne sider, ellers giver det et forkert "resultat".

Tilmeldt 6. Aug 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Brug altid al din SEO krudt på at rangere i Google.

Der er som der skrives af andre, forskel på de to, men hvis du kan komme højt op på google, så følger Bing som ofte med af sig selv.

www.smartresponse.dk - Nordens førende performance-baserede affiliate netværk

Tilmeldt 10. Sep 18
Indlæg ialt: 25
Fra  Norh Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups ja så ser de ikke ud hos mig på Google. Fedt at du ville kigge på det.EmbarrassedAngel Må jeg spørge om du gider at gøre det samme for mig med med søg ordet  "Elektriker Østerbro "og se hvad det  på google i forhold på Bing hos dig?? 

Ville være så smukt hvis du gad :-)

Mvh Sara

Fra karriere menneske til nørd i SEO & design, bor på Amager, arbejder for bl.a denne elektrikere

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger Chrome som din browser kan du holde Ctrl+shift+n nede på en gang. Så kan du søge inkognito og få et retvisende resultat.

Tilmeldt 10. Sep 18
Indlæg ialt: 25
Fra  Norh Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak det vil jeg prøve :-)

Fra karriere menneske til nørd i SEO & design, bor på Amager, arbejder for bl.a denne elektrikere

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

1. plads på Bing og 7. plads på Google.... MEN!

Du skal også huske på at Google har 80 gange flere søgninger end Bing. Så hvis der er 100 søgninger om dagen på "Elektriker Østerbro" på begge søgemaskiner, så vil I blive vist:

1 gang på Bing
92 gange på Google

resten på andre søgemaskiner. F.eks. på Yahoo ligger I nummer 3.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)