Jeg har lavet et program til at lette arbejdet med databaser. Hvordan får jeg solgt noget mere? Hvordan forbedrer jeg det endnu mere, så det bliver nemmere at sælge? Hvor skal jeg koncentrere mine kræfter? Jeg vil også meget gerne have nogen til at afprøve det og komme med konstruktiv kritik. Programmets hjemmeside er www.blibler.com/sqlmerger Programmet kan assistere med:
Det er ønske toolet for den database professionelle (ialtfald for mig :-)), men programmet er faktisk så stærkt at det gør det muligt for ikke-professionelle af lave en del ting som de ellers er nødt til at betale dyre konsulenttimer for. Håber jeg da, man skal jo godt nok lige først finde ud af hvordan det virker. Jeg er selv erfaren software udvikler og database ekspert, og jeg har udviklet det fordi jeg kunne forestille mig hvor fedt det ville være at have det her tool og fordi jeg havde muligheden for det og samtidig var i en situation hvor jeg havde brug for det, så jeg vidste nøjagtigt hvad det var der skulle til. Jeg kunne godt bruge hvis nogen ville downloade det og fortælle lidt om hvad de synes og give konstruktive forslag til forbedringer. Jeg har også brug for lidt motivation til at hænge i på trods af lidt svagt salg pt. (Det har faktisk været bedre før da det hed version 1 og ikke var så godt som nu, det afhænger jo nok også fx af google og hvor man kommer til at ligge der, og det skifter også) Jeg vil også gerne have forslag til hvordan jeg sælger det? Salgene kommer ikke helt så meget af sig selv som jeg have håbet på. Fx hvor kan jeg evt. annoncere den her slags software, hvor det kan betale sig? Det er et program jeg selv er utroligt glad for at have til rådighed i mit arbejde, men det er lige det med at få andre til at se hvor rart og godt det er. Håber der er nogen der kan hjælpe lidt.
|
Din hjemmeside virker alt for uproffesionelt, så man er lidt bange for at det er scam. Jeg ville aldrig købe noget til så mange penge på sådan en side.
Det gælder om at skabe tryghed, men også passe på at det ikke bliver for meget: "Kom her til mig, jeg skal nok passe på dig, hehe" <- sådan skal det jo ikke udtrykke hvis du forstår mig. Prøv at tage et kig på spamfighter's hjemmeside, den er ret perfekt.
Undskyld den hårde kritik