Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma navn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Vi er ved og starte en Limousine virksomhed op, men er total i vildrede mht. firmanavne.

Det er jo oplagt og hede noget med Limo eller Limousine, men det gør alle andre også, og vi vil gerne skille os ud :-)

Vi kunne godt tænke os lidt andet, men så evt. med Event ind over i stedet, da vi på sigt også gerne vil kører med andet end Limousiner.

Har i nogle gode forslag?

På forhånd tak.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, du kan jo gå i gang med at prøve nogen domæne navne af, domæner jeg hurtigt har fundet på DK Hostmasters der er ledige:

- limo-events.dk
- fun-events.dk
- limousine4u.dk
- langbil.dk

Svært når man ikke ved mere om Jeres firma

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror også du skal tænke på, at have et firmanavn som folk altid kan stave til - og huske. Jeg ville derfor ikke bruge bindestreg fx. :)

Just my 5 cents.

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Fra København
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Fra  slettet v Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sydjylland!

Spændende branche i har valgt at kaste jer ud i! At lave en ny firmaprofil fra scratch, kan dog hurtigt blive en besværlig opgave. Det er nemlig din samlede firmaprofil som skal gøre dig genkendelig ude i den store verden, så kunderne husker netop dig, frem for dine konkurrenter! Derfor kan det også godt betale sig, at brug nogle ekstra kræfter på netop denne del. Når man laver en ny firmaprofil, er der mange ting man bør have med i sine overvejelser. 


Først og fremmest: Hvor langt skal navnet være? Hvad hedder dine konkurrenter? Hvad skal navnets budskab og betydning være? Skal forretningen kunne udvides udenfor Danmark? Der skal være en rød tråd imellem virksomhedens navn, logo og virksomhedens budskaber. Har i styr på farver, former og meta symboler? Måden man rammer den danske befolkning bedst, er ikke nødvendigvis den samme som i andre lande.

Har i jeres overordnede branding strategi på plads? Hvordan sikrer i, at jeres budskaber bliver set og husket, frem for jeres konkurrenters, i vores tids væld af informationer? En virksomheds navn, logo og brand som helhed, er utrolig vigtig, og må ikke undervurderes! En grundig tilrettelagt strategi kan betyde forskellen på succes eller fiasko. Derfor er mit råd, at i gør lidt mere ud af den del, frem for blot at spørge tilfældige mennesker på nettet. Med den rette rådgivning kommer i langt bedre fra start!

Dbh.
Benjamin

Tilmeldt 6. Aug 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sydjylland

Prøv at lege lidt med orderne på de ting jeres virksomhed vil tilbyde, og prøv evt. at sætte nogle forskellige bogstaver og dele af ord sammen og prøv at danne noget unikt.

Lego er jo som bekendt dannet af ordene leg og godt.

Her kunne man fx. arbejde med Livent eller noget i den stil.

www.smartresponse.dk - Nordens førende performance-baserede affiliate netværk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)