Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan hjælpe med igs filer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 20. May 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger en leverandør af igs (autocad) tekniske produktionsfiler til at producere komplekse metaldåser. Vi leverer design (indesign, illustrator, pdf) men kan ikke løse igs produktionsfiler inhouse. Nogen der kan hjælpe os eller kan pege os i retning af nogen, der kan? Der er tale om arbejde i slut aug/september og slutresultatet er minimum 2 endelig igs filer. 

Det er også muligt, vi kan have brug for hjælp med 3D rendering undervejs i den kreative proces med kunden. Det gør det jo nok en del lettere, at det er den samme, der varetager både 3D og igs – men det er ikke et must. Vigtigst af alt er, at både 3D og igs spiller 100%. 

Ser frem til at høre fra jer. 

Mvh Stine Norup
Design & account manager
stine@homework.dk

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Først af alt så er IGS et neutralformat som alle 3D CAD systemer kan lave og læse, så det har intet med AutoCad at gøre, men kan være SolidWorks, Inventor, Alibre, og min foretrukne til det I laver som er Fusion 360, som er web baseret med både CAD, Rendering, Produktion, og interaktiv deling af design i real time over nettet.

Jeg ville poste jobbet enten på Amino freelancer eller de internationale Guru og People By The Hour. Jeg ville holde det i Fusion 360, som stortset alle ingeniør studerende og alle FabLabs bruger idag.  

Tilmeldt 17. Aug 19
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at sende mig et eksempel på hvad det er du skal have designet/moduleret
Så vil jeg give dig en melding om det er noget jeg kan løse.
Fra København K
Tilmeldt 20. May 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

VI HAR FUNDET EN, DER KAN HJÆLPE OS. TAK FOR SVAR

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)